Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Конкурс "На крилах зарубіжної літератури", вчительська номінація "Урок - осяяння душі"/ Л. Ковальчук (стр.2) Кл.слова: інформація про конкурс,інформація про вчительську номінацію
Ковальчук Л. Сюжети і образи священних книг у творах світового мистецтва - духовні підвалини храму душі людської/ Л. Ковальчук (стр.3-5) Кл.слова: план-конспект уроку,світове мистецтво,образи священних книг
Простяк Л. Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть.../ Л. Простяк (стр.6-10) Кл.слова: Стендаль Фредерік, Червоне та чорне, про твір,хід модульного заняття,образ Жульєна Сореля
Дементьєва О. Моя різдвяна пісня в прозі/ О. Дементьєва (стр.10) Кл.слова: творчість учнів,номінація "Книжки в червоній палітурці",проза
Приходько Л. Серця опалені війною/ Л. Приходько (стр.11-13) Кл.слова: сценарій презентації книжки,позакласне читання,патріотичне виховання
Гайченко О. Пізнай себе і світ через читання/ О. Гайченко (стр.14-15) Кл.слова: підтримка читання,літературні квести,конкурс виразного читання
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу/ О. О. Гузь (стр.16-43) Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас,план-конспект уроків,поурочне планування
Гузь О. О. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство"/ О. О. Гузь (стр.16-23) Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір,образ Дон Кіхота,образ Санчо Панса
Гузь О. О. Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані/ О. О. Гузь (стр.24-30) Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір,план-конспект уроку,головні герої твору
Гузь О. О. Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання)/ О. О. Гузь (стр.30-32) Кл.слова: план-конспект уроку,контроль знань,контрольна робота
Гузь О. О. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд)/ О. О. Гузь (стр.32-35) Кл.слова: бароко,мистецтво бароко,митці й творіння доби бароко
Гузь О. О. Луїс де Гонгора-і-Арготе. "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя (варіант I) Джонн Донн. "Священні сонети" (19-й сонет "Щоб мучить мене...") Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова (варіант II)/ О. О. Гузь (стр.35-40) Кл.слова: Гонгора-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш,Донн Джон, 19-й сонет Щоб мучить мене..., про твір,план-конспект уроку
Гузь О. О. Виразне читання поезії бароко з обґрунтуванням вибору/ О. О. Гузь (стр.40-49) Кл.слова: план-конспект уроку,барокова поезія,барокова модель світу
Гузь О. О. Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму/ О. О. Гузь (стр.41-43) Кл.слова: класицизм,план-конспект уроку,класицистична культура
Польгуль Л. Контрольні роботи для 8 класу/ Л. Польгуль (стр.44-45) Кл.слова: контроль знань,тестові завдання,контрольна робота
Митрофанова Н. Мольєр - майстер класицистичної комедії/ Н. Митрофанова (стр.46-48) Кл.слова: план-конспект уроків,Мольєр Жан Батист, про нього,новаторство Мольєра
Митрофанова Н. Художнє новаторство Мольєра в драматргії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво/ Н. Митрофанова (стр.46-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, про нього,новаторство Мольєра
Митрофанова Н. Мольєр. "Міщанин-шляхтич". Історія створення комедії/ Н. Митрофанова (стр.47-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір,історія написання твору
Сорока І. Кросенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури/ І. Сорока (стр.49-57) Кл.слова: створення кросенса,урок зарубіжної літератури,творче мислення
Лучко В. Роль окружного методичного об’єднання у системі методичної роботи міста/ В. Лучко (стр.58-59) Кл.слова: педагогічна майстерність вчителя,інновації в освіті,окружна методична комісія
Соломка Л. Щоб пізнати людство, треба вивчити людину... / Л. Соломка (стр.60-61) Кл.слова: Дойл Артур Ігнатіус Конан, про нього,літературне досьє на Конан Дойла,літературний детектив
Чоловська О. Парадоксальні шедеври (за віршами в прозі Оскара Уайльда)/ О. Чоловська (стр.62-64) Кл.слова: план-конспект уроку,Уайльд Оскар, про нього,вірші в прозі
Мердух В. Солдат, який любить країну/ В. Мердух (стр.обкладинка) Кл.слова: номінація "На крилах душі",вірш,текст
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Ковальчук, Любов
Простяк, Леся
Дементьєва, Олена
Приходько, Людмила
Гайченко, Ольга
Гузь, Ольга Олександрівна
Польгуль, Лілія
Митрофанова, Наталя
Сорока, Інна
Лучко, Вікторія
Соломка, Людмила
Чоловська, Ольга
Мердух, Василина