Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 37.013.74(477)/Ц 98 Автор(и) : Цюра, Світлана Богданівна Назва : Методологія порівняльних педагогічних досліджень: принципи, особливості Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 4. - С. 65-72. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/4). - ISSN 24111317 Примітки : Библіогр.: 6 назв. УДК : 37.013.74(477) Предметні рубрики: Порівняльна педагогіка-- педагогічна компаративістика Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльний аналіз--компаративне педагогічне дослідження--принципи компаративного педагогічного пошуку Анотація: Розглянуто методологію порівняльного аналізу як конкретно-наукову, виокремлено низку теоретичних концептів. Узагальнено принципи компаративного дослідження: пріоритетної спрямованості розвитку освітніх систем на забезпечення цінності людини тощо. |