Назва журналу :Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Герчанівська П. Е. Структурний аналіз: культурологічний аспект/ П. Е. Герчанівська (стр.3-11) Кл.слова: структурний аналіз,структурно-семіотичний метод,структурно-типологічний метод
Бабушка Л. Д. Фестивація як глобальна технологізація свята: філософсько-культурологічний аналіз / Л. Д. Бабушка (стр.11-17) Кл.слова: свято,культура,технологізація
Гайдукевич К. А. Особливості мистецтва конферансу в практиці менеджера дозвілля/ К. А. Гайдукевич (стр.17-22) Кл.слова: конферанс,конферансьє,завдання конферансу
Денисюк Ж. 3. Креолізовані тексти постфольклору як засіб інтернет-комуткації/ Ж. 3. Денисюк (стр.23-31) Кл.слова: постфольклор,креолізований текст,семіотично-знакові системи
Довгань О. В. Лінгвопрагматичні й культурологічні особливості інтерпретації змісту художнього тексту’ в контексті теорії множин/ О. В. Довгань (стр.31-35) Кл.слова: зміст,зміст художнього тексту,логіка
Шевченко Н. О. Використання народних обрядових свят в подієвому туризмі/ Н. О. Шевченко (стр.35-40) Кл.слова: обрядові дійства,подієвий туризм,календарні свята
Донченко Н. П. Загальна характеристика гри, її роль у духовній культурі народу/ Н. П. Донченко (стр.41-45) Кл.слова: гра,ігрова діяльність,дозвілля
Сидоровська Є. А. "Життєвий світ" людини як чинник освоєння та конструювання соціокультурного простору: досвід опрацювання проблеми/ Є. А. Сидоровська (стр.46-53) Кл.слова: життєвий світ людини,буття,номад
Казимирів X. Т. Метафізичний сенс міфологеми землі у музичній шевченкіані («Прощай, світе, прощай, земле...»)/ X. Т. Казимирів (стр.53-61) Кл.слова: музична шевченкіана,музична мова,міфологема Землі
Барандій А. Ю. Трансформація української ідентичності кінця XIX – початку XX століть/ А. Ю. Барандій (стр.61-66) Кл.слова: ідентичність,національна ідентичність,Галичина
Богатікова О. В. Формування наукових поглядів Григорія Павлуцького (1861 - 1924 pp.)/ О. В. Богатікова (стр.67-71) Кл.слова: Павлуцький Григорій, про нього,сакральна архітектура,антикознавство
Калмыкова А. С. Класифікаційні елементи футбольного фанатизму: соціокультурна парадигма сучасності/ А. С. Калмыкова (стр.72-77) Кл.слова: поведінкові моделі,групи уболівальників,футбольний фанатизм
Наколонко І. М. Від "реакціонізму" до інтегрального підходу, здоровий спосіб життя: світові тенденції та порядок денний для України/ І. М. Наколонко (стр.77-84) Кл.слова: здоровий спосіб життя,просування здоров’я,постіндустріальне суспільство
Романенко А. Р. Оперне мистецтво Петербурга 60-70 років XIX століття як фактор творчого розвитку В. В. Пухальського/ А. Р. Романенко (стр.84-91) Кл.слова: Пухальський Володимир, про нього,оперне мистецтво,музична крититка
Соболєвська С. О. Аматорський театр ляльок у творчій самореалізації дітей з обмеженими можливостями/ С. О. Соболєвська (стр.91-96) Кл.слова: культурна творчість,театр ляльок,терапія мистецтвом
Хоролець Л. І. Слово мовлене/ Л. І. Хоролець (стр.97-102) Кл.слова: літературний сценарій,сценічна майстерність,сценарний план
Путро А. О. Професійна іншомовна компетентність студентів: аналіз тексту/ А. О. Путро (стр.102-108) Кл.слова: професійна іншомовна компетентність,студенти,іноземні мови
Плотникова Г. М. Експансія викладу як монтажна техніка української постмодерної прози/ Г. М. Плотникова (стр.109-116) Кл.слова: постмодерна література,монтажна техніка,ампліфікація
Стельмах А. А. Поетика межі в романі Ф. М. Достоєвського "Злочин і кара"/ А. А. Стельмах (стр.116-120) Кл.слова: Достоєвський Федір, Злочин і кара, про твір,зміна стану,ідея
Козлін В. Й. Методичні рекомендації для створення та аранжування музичного маеріалу у нотаторі Sibelius 7.5/ В. Й. Козлін, В. І. Грищенко (стр.121-129) Кл.слова: комп’ютерний секвенсор,нотний текст,музичні твори
Лисенко О. В. Дискурс-аналіз процесів музично-виконавської діяльності в контексті теорії функціональної системи П. К. Анохіна/ О. В. Лисенко (стр.130-136) Кл.слова: музична виконавська діяльність,функціональна система,мисленнєво-мовленнєвий процес
Афоніна О. С. Код і культурно-історичні традиції "подвійного кодування" у музичному фольклорі / О. С. Афоніна (стр.136-141) Кл.слова: код,подвійне кодування,музичний фольклор
Батовська О. М. Проблеми строю в сучасній хоровій музиці а cappella/ О. М. Батовська (стр.142-146) Кл.слова: академічна хорова музика а cappella,хоровий стрій,Сидельников Микола, Сокровенны разговоры, про твір
Іванніков Т. П. Гітарне мистецтво в аспекті феноменології творчості: досвід конституювання/ Т. П. Іванніков (стр.146-154) Кл.слова: гітарне мистецтво,феноменологія творчості,змістові горизонти
Громченко В. В. Універсалізація інструмента як характерна риса духового соло першої чверті XX століття/ В. В. Громченко (стр.154-159) Кл.слова: твір,інструмент,духове соло
Ліва Н. В. Культурологічний контекст рецепції сакрального в музичному мистецтві Європи другої половини XX - початку XXI століть/ Н. В. Ліва (стр.160-166) Кл.слова: рецепція сакрального,християнство,західноєвропейська культура
П’ятницька-Позднякова І. С. Музичний знак: від наукових рефлексій до дефініції/ І. С. П’ятницька-Позднякова (стр.166-174) Кл.слова: знак,музичний знак,музичне мовлення
Тормахова В. М. Творчість Джона Зорна та її вплив на розвиток джазового мистецтва/ В. М. Тормахова (стр.174-178) Кл.слова: Зорн Джон, про нього,джаз,World music
Грицюк О. Я. Жанровий синтез в музичному мистецтві XX ст.: теоретичний аспект / О. Я. Грицюк (стр.178-184) Кл.слова: жанровий синтез,музичний жарн,жанрові характеристики
Гульцова Д. П. . Поетика етюда в контексті жанрово-стильової специфіки творчості К. Сен-Санса та К. Дебюссі/ Д. П. Гульцова (стр.184-190) Кл.слова: Сен-Санс Каміль, про нього,Дебюссі Клод, про нього,французький фортепіанний етюд
Заєць Н. В. Фортепіанна творчість І. Альбеніса та Е. Гранадоса у руслі відтворення іспанської національної ідеї/ Н. В. Заєць (стр.191-196) Кл.слова: Альбеніс Ісаак, про нього,Гранадос Енріке, про нього,іспанська музика
Кочержук Д. В. Значення технологічного процесу звукозапису в мистецтві естрадного співу / Д. В. Кочержук (стр.197-202) Кл.слова: звукозапис,естрадний спів,технології звукозапису
Купіна Д. Д. Органна музика українських композиторів у навчальному курсі аналізу музичних творів/ Д. Д. Купіна (стр.202-207) Кл.слова: українська органня музика,аналіз музичних творів,жанр
Лисенко Н. А. Поетика величальної кантати та її відтворення у хоровій творчості С. С. Прокоф’єва/ Н. А. Лисенко (стр.208-214) Кл.слова: Прокоф’єв Сергій, про творчість,величальна кантата,кантата
Павленко Л. О. Думи як історична основа бандурного репертуару/ Л. О. Павленко (стр.214-219) Кл.слова: думовий епос,бандуристи,рецитація
Шурдак М. І. Як приклад втілення сонорної техніки у творчості Д. Лігеті / М. І. Шурдак (стр.219-224) Кл.слова: Лігеті Дьордь, цикл "Десять п’єс для духового квінтету", про твір,сонор,сонорна техніка композиції
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Герчанівська, Поліна Евальдівна
Бабушка, Лариса Дмитрівна
Гайдукевич, Катерина Анатоліївна
Денисюк, Жанна Захарівна
Довгань, Олексій Валентинович
Шевченко, Наталія Олександрівна
Донченко, Наталія Петрівна
Сидоровська, Євгенія Андріївна
Казимирів, Христина Тарасівна
Барандій, Артем Юрійович
Богатікова, Олена Вадимівна
Калмыкова, Анастасія Сергіївна
Наколонко, Ігор Михайлович
Романенко, Анастасія Романівна
Соболєвська, Світлана Олександрівна
Хоролець, Лариса іванівна
Путро, Алла Олексіївна
Плотникова, Галина Миколаївна
Стельмах, Анна Андріївна
Козлін, Валерій Йосипович
Лисенко, Ольга Всеволодівна
Афоніна, Олена Сталівна
Батовська, Олена Миколаївна
Іванніков, Тимур Павлович
Громченко, Валерій Васильович
Ліва, Наталя Валеріївна
П’ятницька-Позднякова, Ірина Станіславівна
Тормахова, Вероніка Миколаївна
Грицюк, Олеся Ярославівна
Гульцова, Діана Павлівна
Заєць, Наталія В’ячеславівна
Кочержук, Денис Васильович
Купіна, Дарина Дмитрівна
Лисенко, Наталія Анатоліївна
Павленко, Леся Олександрівна
Шурдак, Марія Ігорівна
Грищенко, Валентина Іванівна