Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євтушенко Н.
Назва : Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 155-160. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)155160 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)155160
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): післядипломна освіта--підвищення кваліфікації--професійне вдосконалення--вчитель
Анотація: У запропонованій статті розглядається проблема розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів у післядипломній освіті України і Республіки Польща. Описуються цілі освітнього процесу системи підвищення кваліфікації педагогів на сучасному етапі розвитку цих країн. Окреслюються можливості впровадження позитивного досвіду професійного вдосконалення польських вчителів. Автор акцентує увагу на важливості дефінування системи підвищення кваліфікації педагогів – однієї з ланок неперервної освіти фахівців, яка здійснює значний внесок в економіку будь-якої держави.