Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 2 (14)
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :99 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Діяльність Наркомосу УСРР щодо українізації шкільної освіти у 1919 — поч. 30-х рр. ХХ ст./ О. Мушка. Історичні аспекти становлення поняття "толерантність"/ О. Полякова, О. Знобей. Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині/ С. Головчук, Ващенка. Методи виховання моральних цінностей у сучасній французькій школі/ Т. Глоба. Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії/ Н. Мукан, Ю. Закаулова. Елементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови/ Т. Дружененко. Організація самостійної роботи майбутніх учителів математики у процесі алгоритмічної підготовки/ М. Сніжко. Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі/ Л. Удовиченко. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Т. Ясак. Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури/ В. Бобрицька. Професійна підготовка бізнес-лідерів як фактор розвитку сучасних організацій/ С. Калашнікова. Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп’ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики/ А. Козачук. Реабілітаційний потенціал дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму/ Н. Терентьєва. Нейроанатомічна і функціональна організація центральних механізмів емоцій/ І. Маруненко ; І. Мураненко. Методологічні переваги використання аксіоматичного підходу в психологічних дослідженнях особистості/ Л. Подшивайлова, М. Гончаренко. Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця/ О. Коханова. Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів/ О. Сергєєнкова. Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів/ О. Столярчук. Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку/ О. Чала.
Анотація: Обгрунтовано теоретичні засади етнолінгвістичного аналізу тексту як одного з прийомів вивчення національно-культурного мовного компонента. За глибоким переконанням автора, елементи етнолінгвоаналізу повинні носити систематичний характер на уроках української мови, оскільки забезпечують високий рівень етномовної та етнокультурної компетенції школярів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України