Назва журналу :Маркетинг в Україні -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Сколько стоит фронт-лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала (стр.4-7) Кл.слова: маркетингові послуги,мерчендайзери,супервайзери
Мельник Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах/ Т. Мельник (стр.8-25) Кл.слова: види відео,ефекти у відеорекламі,ринок відеореклами
Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство/ С. Ангелова, О. Давліканова (стр.26-31) Кл.слова: маркетингові дослідження,вплив реклами,нестереотипна реклама
Лилик І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави/ І. Лилик, А. Губернюк (стр.32-36) Кл.слова: кавовий бізнес,Київські Канцтовари, компанія,аналіз споживачів кави
Романовская А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж?/ А. Романовская (стр.37-45) Кл.слова: фармацевтичний ринок,підвищення рівня продаж,залучення покупців
Зозульов О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку/ О. Зозульов, Є. Домашева (стр.46-54) Кл.слова: маркетинг, кіберсередовище,електронна комерція,стратегія збуту, кіберсередовище
Яцишина Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння/ Л. Яцишина, Ю. Ющук (стр.55-62) Кл.слова: пивоварна галузь,стратегії підприємств,виробництво пива
Зубковський Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України/ Ю. Зубковський (стр.63-68) Кл.слова: автомобільний ринок,орієнтація на споживача,цінова конкуренція
Лук’янихін В. Формування ефективних комунікацій у системі «університет-студент-роботодавець» через призму дуальної освіти/ В. Лук’янихін, І. Тесленко (стр.69-71) Кл.слова: ринок праці,дуальна модель навчання,підготовка кадрів
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Мельник, Тетяна
Ангелова, Сусанна
Лилик, Ірина
Романовская, Алена
Зозульов, Олександр
Яцишина, Лариса
Зубковський, Юрій
Лук’янихін, Вадим
Давліканова, Олена
Губернюк, Анна
Домашева, Єлизавета
Ющук, Юлія
Тесленко, Ігор