Назва журналу :Маркетинг в Україні -2018р.,N 2 Цікаві статті : Сколько стоит фронт-лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала (стр.4-7) Кл.слова: маркетингові послуги,мерчендайзери,супервайзери Мельник Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах/ Т. Мельник (стр.8-25) Кл.слова: види відео,ефекти у відеорекламі,ринок відеореклами Ангелова С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство/ С. Ангелова, О. Давліканова (стр.26-31) Кл.слова: маркетингові дослідження,вплив реклами,нестереотипна реклама Лилик І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави/ І. Лилик, А. Губернюк (стр.32-36) Кл.слова: кавовий бізнес,Київські Канцтовари, компанія,аналіз споживачів кави Романовская А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж?/ А. Романовская (стр.37-45) Кл.слова: фармацевтичний ринок,підвищення рівня продаж,залучення покупців Зозульов О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку/ О. Зозульов, Є. Домашева (стр.46-54) Кл.слова: маркетинг, кіберсередовище,електронна комерція,стратегія збуту, кіберсередовище Яцишина Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння/ Л. Яцишина, Ю. Ющук (стр.55-62) Кл.слова: пивоварна галузь,стратегії підприємств,виробництво пива Зубковський Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України/ Ю. Зубковський (стр.63-68) Кл.слова: автомобільний ринок,орієнтація на споживача,цінова конкуренція Лук’янихін В. Формування ефективних комунікацій у системі «університет-студент-роботодавець» через призму дуальної освіти/ В. Лук’янихін, І. Тесленко (стр.69-71) Кл.слова: ринок праці,дуальна модель навчання,підготовка кадрів Цікаві статті : Дод.точки доступу: Мельник, Тетяна Ангелова, Сусанна Лилик, Ірина Романовская, Алена Зозульов, Олександр Яцишина, Лариса Зубковський, Юрій Лук’янихін, Вадим Давліканова, Олена Губернюк, Анна Домашева, Єлизавета Ющук, Юлія Тесленко, Ігор |