Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tryhub I.
Назва : Postgraduate extent of the education module «higher education quality and expert support: Ukraine’s movement toward the European Union» [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 1/2. - С. 131-137. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)131137 (Шифр Н057263/2018/1/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)131137
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній модуль--якість освіти--найковий ступінь phd--стейкхолдер
Анотація: У статті розглянуто сучасні тенденції наукових досліджень на здобуття наукового ступеня PhD та проблемні питання підготовки молодих науковців в Україні. Висвітлено основні аспекти імплементації досвіду країн Європейського Союзу з питань якості вищої освіти в освітню сферу України. Виявлене протиріччя між європейським вектором розвитку системи підготовки здобувачів наукового ступеня PhD в Україні, закріпленим у нормативно-правових актах України, і реальним станом закритої, командно-адміністративної вищої освіти, якість якої не задовольняє вітчизняних стейкхолдерів. Доведено, що перегляд стандартів якості підготовки здобувачів наукового ступеня PhD сприятиме становленню аспірантів як вчених і науковопедагогічних працівників. Висвітлено методичні аспекти залучення аспірантів до освітнього модуля програми Еразмус+: Жан Моне «Higher education quality and its expert support: Ukraine’s movement towards the European Union» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, охарактеризовано мету, зміст, форми організації навчання освітнього модулю. Досвід, здобутий молодими науковцями в процесі оволодіння матеріалом освітнього модулю, дозволить впровадити європейські тенденції якості освіти як в наукову, так і в науково-педагогічну діяльність аспірантів, долучити їх до внутрішньої системи забезпечення якості у власному університеті.