Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 81’42:659.1(075.8/З-63-021025056 Автор(и) : Зирка, Вера Васильевна Назва : Слово в рекламе: лингвостилистический аспект : учебное пособие . -2-е изд., перераб. и доп. Вихідні дані : Днепропетровск: Днепр. ун-т им. А. Нобеля, 2012 Кільк.характеристики :180 с ISBN, Ціна 978-966-434-213-8: 30.00 грн. ДРНТІ : 16.31.61 УДК : 81’42:659.1(075.8) + 659.1(075.8) Предметні рубрики: Реклама-- Лінгвістика тексту Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лексика в рекламі--іншомовна лексика Примірники :ГП ЧЗ(1) Вільні : ГП ЧЗ(1) |