Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81’42:659.1(075.8/З-63-021025056
Автор(и) : Зирка, Вера Васильевна
Назва : Слово в рекламе: лингвостилистический аспект : учебное пособие . -2-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : Днепропетровск: Днепр. ун-т им. А. Нобеля, 2012
Кільк.характеристики :180 с
ISBN, Ціна 978-966-434-213-8: 30.00 грн.
ДРНТІ : 16.31.61
УДК : 81’42:659.1(075.8) + 659.1(075.8)
Предметні рубрики: Реклама-- Лінгвістика тексту
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лексика в рекламі--іншомовна лексика
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)