Назва журналу :Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв -2018р.,N 2
Цікаві статті :
Гончарова О. М. Твори українських художників і скульпторів другої половини XIX - першої половини XX ст. У зібраннях провідних художніх музеїв США/ О. М. Гончарова (стр.3-7)
Биркович Т. І. Інтелектуальна власність у парадигмі соціокультурного розвитку суспільства/ Т. І. Биркович (стр.8-10)
Більченко Є. В. Плагіат у контексті міждисциплінарного підходу: діалог юридичної та культурологічної парадигми/ Є. В. Більченко, Г. В. Чурпіта (стр.11-15)
Гоцалюк А. А. Роль саморегулювання у формуванні інноваційної культури/ А. А. Гоцалюк (стр.16-20)
Личковах В. А. Семіотика українського та польського авангарду в світлі ідей Львівсько-Варшавської філософської школи. Семіотичні паралелі художньої образності українського та польського авангарду/ В. А. Личковах (стр.25-31)
Розова Т. В. Трансформація аксіосфери та утопія як культурна практика раннього модерну/ Т. В. Розова, Л. В. Чорна (стр.32-36)
Степанова О. А. Трансформація християнської етики початку XXI століття/ О. А. Степанова (стр.41-46)
Яковлев О. В. Сучасне соціокультурне проектування у національному часопросторі культури/ О. В. Яковлев (стр.47-50)
Конта Р. М. Традиційна культура українського народу в науковій спадщині Зенона Кузелі: історіографія/ Р. М. Конта, М. В. Козлов (стр.55-61)
Мазур Т. В. Основні напрями нормопроектувальної діяльності міністерства культури України у сфері охорони культурної спадщини/ Т. В. Мазур, І. М. Мащак (стр.62-66)
Наумкіна С. М. Флешмоб як спектакулярний видовищно-ігровий різновид політичного акціонізму/ С. М. Наумкіна, О. В. Груєва (стр.71-75)
Сабадаш Ю. С. Альбрехт Дюрер у мистецькій парадигмі німецького гуманізму/ Ю. С. Сабадаш, Ю. М. Нікольченко (стр.76-81)
Шинкарук В. Д. Дихотомія "Культура-цивілізація" в англо-американському і західноєвропейському науковому дискурсі/ В. Д. Шинкарук, Г. В. Салата, Т. В. Данилова (стр.82-87)
Виткалов С. В. Регіональний сільський клуб і проблеми його подальшого функціонування/ С. В. Виткалов (стр.92-96)
Гарбадин А. С. Візуалізація та інтерпритація політичної етики у кіно/ А. С. Гарбадин (стр.97-101)
Івашків Ю. Д. Соціокультурна сфера України: децентралізація у контексті реалізації стратегії сталого розвитку/ Ю. Д. Івашків (стр.102-104)
Ковальов Є. А. Фортифікаційні пам’ятки у соціокультурному контексті: європейські тренди (ранній Новий час та XIX ст.)/ Є. А. Ковальов, О. Л. Іванюк (стр.105-108)
Любченко О. М. Садово-паркова культура Античної Греції у контексті дозвіллєвих трансформацій/ О. М. Любченко (стр.113-117)
Плецан Х. В. Формування професійних компетенцій фахівця-туризмознавця в умовах пошуку нової парадигми в соціокультурному середовищі/ Х. В. Плецан (стр.118-123)
Руденко С. Б. Проблема розуміння концепції "Уявного музею" Андре Мальро/ С. Б. Руденко (стр.124-128)
Сягровець В. А. Правова культура католицьких церковних судів/ В. А. Сягровець (стр.129-133)
Тормахова А. М. Глобалізація та транскультурація у музичній культурі XX-XXI ст./ А. М. Тормахова (стр.134-137)
Трач Ю. В. Теоретичні аспекти вивчення ідентичності у віртуальних спільнотах/ Ю. В. Трач (стр.138-141)
Булгакова Н. В. Культурний ландшафт як об’єкт туристського інтересу/ Н. В. Булгакова (стр.148-152)
Красовський С. О. Комунікативний потенціал міжнародного туризму: культурна інтеграція та ідентифікація/ С. О. Красовський (стр.153-157)
Бермес І. Л. Аналіз і типологізація епістолярію Соломії Крушельницької/ І. Л. Бермес (стр.169-172)
Слепцов О. С. Приемы и принципы организации интерьера современных торгово-развлекательных комплексов/ О. С. Слепцов (стр.183-188)
Білаш О. С. Романтичні балети П. Чайковського у мбалетмейстерському прочитанні Валерія Ковтуна/ О. С. Білаш (стр.189-192)
ВасютаО. П. Любомир Боднарук - репрезентант хорового мистецтва Чернігівщини другої половини XX - початку XXI ст.: хорознавчий аспект/ П. ВасютаО. (стр.198-201)
Вишотравка Л. І. Героїко-романтичний балет "Лілея" Костянтина Данькевича у редакціях українських балетмейстерів: XX - початку XXI ст./ Л. І. Вишотравка (стр.202-205)
Гутник І. М. Місце та роль жіночого танцю у сценічному гопаку/ І. М. Гутник (стр.211-214)
Косів Р. Р. Твори автора намісних ікон 1698 р. іконостасу церкви з устиянови горішньої у контексті діяльності риботицького малярського осередку/ Р. Р. Косів (стр.224-228)
Крипчук М. В. Сценічний простір просто неба як складова сучасного театралізованого видовища/ М. В. Крипчук (стр.229-233)
Медвідь Т. А. Компетентнісні засади професійної підготовки майбутніх хореографів у класичному університеті/ Т. А. Медвідь (стр.234-238)
Одрехівський Р. В. Українське національне відродження та розвиток мистецтва різьблення в Галичині: кінець XIX - початок XX ст./ Р. В. Одрехівський (стр.239-243)
Папченко В. П. Взаємодія продюсера з учасниками музичного проекту/ В. П. Папченко (стр.244-248)
Підлипська А. М. Репертуар балетних театрів України та світу: порівняльний аналіз/ А. М. Підлипська (стр.253-257)
Полюга В. В. Феномен "Геніальності" в мистецтві (синергетичні моделі)/ В. В. Полюга (стр.262-266)
Рижова О. О. Дослідження ікони "Богородиця Одигітрія" (Троїце-Ллінська) з колекції національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника/ О. О. Рижова (стр.266-270)
Романчишин В. Г. Свято як соціально-художнє явище: досвід опрацювання проблеми/ В. Г. Романчишин (стр.270-274)
Сапак Н. В. Мецененатство як складова художнього життя Півдня України: межа XIX-XX ст./ Н. В. Сапак (стр.279-282)
Сьомка С. В. Формування дизайну інтер’єру житлових приміщень з енергозберігаючими технологіями/ С. В. Сьомка (стр.283-289)
Тормахова В. М. Особливості аранжування композицій з репертуару а capella гурту Pentatonix/ В. М. Тормахова (стр.290-293)
Цивін М. Н. Stem-підхід: інтерпретація у дизайн-освіті/ М. Н. Цивін (стр.294-298)
Шаповал О. В. Теоретичні проблеми вивчення творчості балетмейстра-постановщика в історико-аналітичному аспекті/ О. В. Шаповал (стр.298-302)
Шевченко Л. М. Стильові парадокси виявлення українського ментального ліризму у музичній авторській творчості XIX - XX ст./ Л. М. Шевченко (стр.303-308)
Сиваш І. О. Етнодизайн як складова формування наукових уявлень про український національний стиль: початок XX століття/ І. О. Сиваш (стр.319-323)
Старшой О. В. Розмовний жанр на естраді: феномен М. Жванецького/ О. В. Старшой (стр.324-328)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Гончарова, Олена Миколаївна
Биркович, Тетяна Іванівна
Більченко, Євгенія Віталіївна
Гоцалюк, Алла Анатоліївна
Личковах, Володимир Анатолійович
Розова, Тамара Вікторівна
Степанова, Олена Анатоліївна
Яковлев, Олександр Вікторович
Конта, Ростислав Михайлович
Мазур, Тамара Вікторівна
Наумкіна, Світлана Михайлівна
Сабадаш, Юлія Сергіївна
Шинкарук, Василь Дмитрович
Виткалов, Сергій Володимирович
Гарбадин, Андрій Стефанович
Івашків, Юлія Дмитрівна
Ковальов, Євген Аркадійович
Любченко, Оксана Миколаївна
Плецан, Христина Василівна
Руденко, Сергій Борисович
Сягровець, Вадим Анатолійович
Тормахова, Анастасія Миколаївна
Трач, Юлія Василівна
Булгакова, Наталя Валеріївна
Красовський, Сергій Олександрович
Бермес, Ірина Лаврентіївна
Слепцов, Олег Семенович
Білаш, Ольга Сергіївна
ВасютаО., Олег Павлович
Вишотравка, Людмила Іванівна
Гутник, Ірина Миколаївна
Косів, Роксолана Романівна
Крипчук, Микола Володимирович
Медвідь, Тетяна Анатоліївна
Одрехівський, Роман Васильович
Папченко, Валерій Павлович
Підлипська, А. М.
Полюга, Вікторія Володимирівна
Рижова, Ольга Олегівна
Романчишин, Василь Григорович
Сапак, Наталія Вікторівна
Сьомка, Сергій Володимирович
Тормахова, Вероніка Миколаївна
Цивін, Михайло Наумович
Шаповал, Олена Віталіївна
Шевченко, Лілія Михайлівна
Сиваш, Ілона Олегівна
Старшой, Олексій Володимирович
Чурпіта, Ганна Вікторівна
Чорна, Лідія Валеріїна
Козлов, Микола Вікторович
Мащак, Іван Миколайович
Груєва, Олександра Валеріївна
Нікольченко, Юзеф Мойсейович
Салата, Галина Володимирівна
Іванюк, Олег Леонідович
Данилова, Тетяна Вікторівна