Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лопіна Н., Журавльова Л.
Назва : Практико-орієнтований кейс-метод навчання в системі безперервної медичної освіти на основі інформаційних веб-технологій [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2018. - Вип. 3/4. - С. 67-73. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.6773 (Шифр Н057263/2018/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.6773
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): веб-квести--медична освіта--електронна база клінічних випадків--тренажери практичного навчання
Анотація: У статті описується практико-орієнтований кейс-метод вивчення внутрішньої медицини з використанням електронної бази клінічних випадків, тренажерів, тематичних веб-квестів у навчальному процесі клінічними кафедрами вищих медичних учбових закладів і обговорюється необхідність створення загально університетської бази клінічних випадків, що може значно поліпшити якість освіти як додипломної, так і післядипломної. У статті представлені основні компоненти кейс-методу навчання на основі інформаційних веб-технологій в медичній освіті з огляду на власний досвід. Обговорюються переваги та етичні аспекти впровадження електронної бази клінічних випадків для всіх учасників освітнього процесу.

Дод.точки доступу:
Журавльова, Л.