Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Савченко О. Назва : Види міжпредметних завдань на уроках літературного читання Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 2. - С. 5–8. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/2). - ISSN 0131-5358 Предметні рубрики: Літературне читання-- міжпредметні завдання-- початкова школа Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературне читання--методика викладання--міжпредметні зв’язки--міжпредметні завдання--читацька компетентність--розвивальний потенціал--виховний потенціал--початкова школа Анотація: У статті розповідається про системне використання міжпредметних зв’язків у початковій школі, які сприяють цілісному засвоєнню базових знань, умінь, цінностей і водночас допомагають різнобічному сприйманню навчального матеріалу. Способом реалізації міжпредметних зв’язків є міжпредметні завдання. Коло читання, зміст і структура читацької компетентності є основою для розроблення відповідних типів міжпредметних завдань і об’єднання їх у систему. Наведено приклади міжпредметних завдань до окремих розділів за підручником "Літературне читання" 3 клас (О. Я. Савченко). |