Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Горб К. М., Корнєєв М. В. Назва : Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 6. - С. 5-8. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/6). - ISSN 2306-6814 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавчі ресурси туризму--туристичний ринок--туристичний продукт--суб’єкт туристичного ринку--психотип туриста--туристичний маркетинг--споживач--сегментація Дод.точки доступу: Корнєєв, М. В. |