Назва журналу :Початкова школа -2019р.,N 6 Цікаві статті : Рондяк Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ Леся Рондяк (стр.1–6) Зілінська Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання/ Наталія Зілінська (стр.6–11) Космовський Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі/ Богдан Космовський (стр.11–16) Котяхова Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи/ Наталія Котяхова (стр.17–21) Сарієнко В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту/ Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко (стр.22–26) Кіщук Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні/ Наталія Кіщук (стр.27–30.) Гречук В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами/ Василь Гречук (стр.31–35) Бурлака С. Діти об’єднують Україну/ Світлана Бурлака (стр.36–39.) Петрик О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів/ Ольга Петрик (стр.39–43) Горбунова Л. Урок літературного читання, 2 клас/ Леся Горбунова (стр.43–47) Дризлова В. Вчимося бути толерантними/ Вікторія Дризлова (стр.48–51.) Дробчак Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей/ Ярослава Дробчак, Іван Кутняк (стр.51–53.) Бурлака С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..."/ Світлана Бурлака (стр.54–59) Ґолибарт Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе/ Євген Ґолибарт (стр.61–62.) Конкурс "Розповідь про добрі справи" (стр.63–64.) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Рондяк, Л. Зілінська, Н. Космовський, Б. Котяхова, Н. Сарієнко, В. Кіщук, Н. Гречук, В. Бурлака, С. Петрик, О. Горбунова, Л. Дризлова, В. Дробчак, Я. Ґолибарт, Є. Чайченко, В. Кутняк, І. |