Назва журналу :Початкова школа -2019р.,N 6
Цікаві статті :
Рондяк Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ Леся Рондяк (стр.1–6)
Зілінська Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання/ Наталія Зілінська (стр.6–11)
Космовський Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі/ Богдан Космовський (стр.11–16)
Котяхова Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи/ Наталія Котяхова (стр.17–21)
Сарієнко В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту/ Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко (стр.22–26)
Кіщук Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні/ Наталія Кіщук (стр.27–30.)
Гречук В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами/ Василь Гречук (стр.31–35)
Бурлака С. Діти об’єднують Україну/ Світлана Бурлака (стр.36–39.)
Петрик О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів/ Ольга Петрик (стр.39–43)
Горбунова Л. Урок літературного читання, 2 клас/ Леся Горбунова (стр.43–47)
Дризлова В. Вчимося бути толерантними/ Вікторія Дризлова (стр.48–51.)
Дробчак Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей/ Ярослава Дробчак, Іван Кутняк (стр.51–53.)
Бурлака С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..."/ Світлана Бурлака (стр.54–59)
Ґолибарт Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе/ Євген Ґолибарт (стр.61–62.)
Конкурс "Розповідь про добрі справи" (стр.63–64.)
Цікаві статті :
Дод.точки доступу:
Рондяк, Л.
Зілінська, Н.
Космовський, Б.
Котяхова, Н.
Сарієнко, В.
Кіщук, Н.
Гречук, В.
Бурлака, С.
Петрик, О.
Горбунова, Л.
Дризлова, В.
Дробчак, Я.
Ґолибарт, Є.
Чайченко, В.
Кутняк, І.