Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Теренко О.
Назва : Парадигми освіти дорослих у США і Канаді [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3. - С. 71-75. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7175 (Шифр Н057263/2019/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.7175
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лібералізм--прагматизм--прогресивізм--радикалізм--реконструктивізм
Анотація: У статті досліджуються парадигми освіти дорослих у США і Канаді. Систематизовано філософські напрями, що вплинули на розвиток освіти дорослих у США і Канаді. Розкрито сутність лібералізму як філософського підходу. Виокремлені ключові характеристики прогресивізму. Розглянуто зв'язок прогресивізму та соціального реконструктивізму. Здійснено компаративний аналіз біхевіоризму та гуманістичного напряму. Досліджено характерні риси радикалізму. Виявлено, що прагматизм, біхевіоризм та соціальний конструктивізм є ключовими філософським напрямами, що вплинули на розвиток освіти дорослих у США і Канаді.