Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.776(082)/С 69
Назва : Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :343 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 04.41
УДК : 316.776(082)
Предметні рубрики: Суспільні науки-- Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 3d-друк--герменевтика--інтернет-видання--комунікації
Зміст : Актуальна проблематика сучасних досліджень у галузі PR в Україні/ В. В. Березенко. Social media and human rights activism: a personal account / R. Voren. Український Євромайдан у кривому дзеркалі російської пропаганди (2013—2014) / В. О. Гандзюк. Символьна матриця соціальних комунікацій в умовах політичної кризи/ В. В. Гулай. Перспективи розвитку соціальних комунікацій/ Л. М. Колєчкіна. Роль журналиста в подаче информации в постоянно изменяющейся геополитической ситуации / Р. В. Ковальчик. Реалізація демократичного врядування за допомогою Інтернету як інструмента соціальних комунікацій державної влади / М. В. Макарова. Інтертекстуальність візуального тексту мас-медіа/ Л. Г. Масімова. Причини розвитку ЗD-друку як засобу реклами і брендингу/ Л. А. Раренко. Принцип наслідування у професійних комунікаційних процесах у документно-інформаційній сфері / В. Є. Сошинська. Актуальні питання місця документаційного менеджменту в прийнятті управлінських рішень/ В. Г. Спрінсян. Смисл як базовий конструкт соціальної комунікації: теоретико-методологічний аспект/ Я. С. Фруктова. PR-оцінка: сучасна проблематика / Ю. М. Шафаренко. Бібліотека і соціальні комунікації: розвиток сучасних досліджень / Г. М. Швецова-Водка, Ю. А. Остапчук. Способи візуалізації журналістської інформації/ В. Е. Шевченко. Пріоритетні напрями функціонування документів орендних і лізингових операцій у комерційній діяльності України/ О. В. Шевченко. Особливості та сучасні тенденції підготовки фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю / В. О. Шиян. Комунікативні характеристики сервісу Twitter у регіональному медіа-просторі/ О. О. Градюшко. Персональні сторінки соцмереж як інструмент зворотного зв'язку в процесі управління/ Т. Ю. Гранчак. Теоретичні основи використання віртуального простору у міжособистісному спілкуванні студентської молоді/ М. С. Грінченко. Журнали відкритого доступу як інструмент підвищення наукометричних показників автора/ Ю. О. Дем'янова. Проблема визначення цільових аудиторій корпоративних комунікацій / Т. С. Єжижанська. Герменевтика смайлів та їхня роль в інтернет-комунікаціях/ C. M. Іщук. Реклама як інструмент крос-культурної комунікації/ Є. О. Кияниця. Крос-культурні особливості рекламної комунікації/ Н. М. Лисиця. Роль інтернет-видань у формуванні сучасної дійсності: лінгвокультурологічний аспект (на матеріалах чернігівських періодичних інтернет-видань) / М. В. Ольховик, Я. А. Мартиненко. Прояви постмодернізму у рекламі: соціокультурний аналіз / С. В. Прищепко. Візуалізація рекламних образів в умовах крос-культурної комунікації / Н. С. Удріс. Формування механізму саморегулювання рекламної галузі: міжнародний та вітчизняний досвід/ А. О. Романова. Деякі особливості адаптації книжкового видавництва до сучасних умов: зарубіжний досвід / Р. Л. Владімірська. Музична періодика України: сучасні тенденції та типологічні особливості (1991 - 2014 pp.)/ Л. М. Зеленська. Засади використання інформаційних технологій у системі управління бізнес-процесами у видавничій справі/ P. P. Лойко. Формування сучасних навчальних видань у видавничому центрі "Академія"(за cepiєю видань "Альма-Матер") / М. Р. Озеранська. Жанр колективної монографії в аспекті змістової культури наукових видань/ Р. В. Пикалюк. Книговидання у Великій Британії: стратегії, принципи, досвід/ Т. В. Полковенко. Бібліотека коледжу в інформаційному просторі / С. К. Бондар, Т. В. Швець. Інтерфейси комунікування в бібліотеці як соціальному інституті/ Н. В. Веретеннікова, Н. Е. Кунанець. Когнітивно-комунікаційна місія бібліотек в інформаційному суспільстві / І. О. Давидова. Місія Запорізької обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького в умовах розвитку сучасного інформаційного простору / О. Є. Дроздовська, В. В. Костюк. Соціокультурна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка/ В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. Компетентнісний підхід до підготовки магістрів в галузі бібліотечної справи та інформації / М. В. Макарова. Міжнародні бібліотечні організації у системі професійної комунікації фахівців галузі/ Л. С. Прокопенко. Державна політика у галузі бібліотечної справи: трансформація дійсного та уявного на шляху до світового інформаційного простору / Г. В. Салата. Інформаційна грамотність як основний чинник професійної підготовки бібліотечних працівників у ВНЗ США / C. O. Чуканова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(2)
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Прокопенко, Л. С. \редактор.\
Поліщук, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка