Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Голота Н., Карнаухова А. Назва : Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу [Електронний ресурс] Кільк.характеристики : on-line Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 35-41. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.5 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.5 Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність--інтерактивні технології--майбутні педагоги--педагогічне партнерство Анотація: У статті проаналізовано поняття «готовності» майбутніх педагогів до здійснення професійної діяльності; дано визначення поняття готовності майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства у закладах освіти; схарактеризовані основні інтерактивні технології та методи, необхідні для формування готовності у майбутніх педагогів до організації педагогічного партнерства в процесі викладання педагогічних дисциплін. Обґрунтовано використання інтерактивних технологій та методів у практичній діяльності, що свідчить про доцільність системного та творчого застосування у контексті успішного виконання семінарських, практичних та лабораторних занять з дисциплін «Педагогічне партнерство» і «Дидактика початкової школи». Дод.точки доступу: Карнаухова, А. |