Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Лояк Л. М. Назва : Маркетингові інстументи управління розвитком підприємств ресторанного господарства курорту «Буковель» Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020. - № 6. - С. 122-128 (Шифр Ф644512421/2020/6) Примітки : Бібліогр. в кінці ст. Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ресторанне господарство--підприємство ресторанного господарства--закладресторанного господарства--курорт--інноваційний формат--маркетинг--комплекс маркетингу--маркетингові інструменти |