159.9.072
Т 33


   
    Теоретико-методологічні основи інтеграції психологічного знання [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Завгородня [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 180 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-315-4 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України.. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія знання--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
психологічне знання -- психологічні дослідження -- логіка культури -- ідентичність особистості -- наукове мислення -- вивчення особистості -- кризове мислення -- автентичність особистості
Анотація: У центрі уваги авторів монографії – різні аспекти сучасної проблематики інтеграції психологічного знання. Висвітлено історичне підґрунтя роздробленості психологічного знання, обґрунтовано предметно-онтологічну та методологічну орієнтацію сучасного психологічного знання на ідею культури. Запропоновано стратегію побудови універсальної дисциплінарної структури психологічного знання, зокрема шляхом розроблення універсальних форм опису предметів психологічних досліджень. Окреслено інтегративно-екзистенційний підхід як інструмент фасилітації інтеграційних процесів у психології. Висвітлено досвід застосування інтегративного підходу до опрацювання актуальних психологічних проблем. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України.\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Завгородня, О. В.
Мєдінцев, В. О.
Копилов, С. О.
Зливков, В. Л.
Губенко, О. В.
Лукомська, С. О.
Степура, Є. В.
Депутат, В. В.
Котух, О. В.
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)