Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.313-044.24/У 67-304227181
Автор(и) : Поліхун Н. І., Постова К. Г., Сліпухіна А. І., Онопченко Г. В., Онопченко О. В.
Назва : Упровадження STEM-освіти в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти обдарованих учнів [Електронний ресурс] : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :80 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут обдарованої дитини
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7734-14-6: Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.091.313-044.247:[5:62:004]
Предметні рубрики: Початкова освіта
Анотація: Інноваційні процеси суспільно-економічного розвитку та зростаючий попит на фахівців високотехнологічних галузей, які здатні до комплексної наукової та інженерної діяльності, сприяли формуванню та розвитку освітнього напряму STEM, що став педагогічною інновацією ХХІ століття. Автори визначають та окреслюють особливості, теоретичні та практичні аспекти з упровадження STEM-освіти в Україні. У виданні запропоновано моделі інтеграції формальної та неформальної освіти, передусім, для обдарованих учнів, які в майбутньому можуть стати основою трансформаційних процесів для освіти загалом. Акцентовано на використанні наукового методу й інженерного дизайну в конструюванні навчальних заходів STEM, розкрито особливості освітнього STEM-середовища, запропоновано методичні підходи до організації STEM-проєктів, продемонстровано їх застосування на конкретних прикладах. Посібник спрямовано на формування більш глибокого розуміння новітніх тенденцій в освіті, які покликані підготувати нове покоління до вимог сучасної економіки. Видання призначено для вчителів, викладачів, методистів, студентів закладів вищої освіти та всіх зацікавлених цим питанням осіб.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Утримувачі документа:
Інститут обдарованої дитини НАПН України

Дод.точки доступу:
Поліхун, Н. І.
Постова, К. Г.
Сліпухіна, А. І.
Онопченко, Г. В.
Онопченко, О. В.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут обдарованої дитини