Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264/С 91
Назва : Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції
Вихідні дані : Миколаїв: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2021
Кільк.характеристики :230 с
Колективи : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264
Предметні рубрики: Логопедія-- Інноваційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): графічні навички--вокалотерапія--мнемотехніка--дисграфія--диспраксія--дислексія--загальний недорозвиток мовлення (знм)--тяжке порушення мовлення (тпм)--дидактична гра
Зміст : Теоретичні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення/ Н. В. Андрєєва, Н. В. Савінова. Формування передумов розвитку керівних функцій у ранньому віці/ В. В. Апухтіна. Формування графічних навичок у дітей з ТПМ засобами комп’ютерних технологій/ К. О. Білоус, Н. В. Савінова. Психофізіологічні основи використання вокалотерапії як напрямку музикотерапії у роботі з дітьми, що мають порушення мовлення/ А. К. Бровченко. Корекція вимови задньоязикових приголосних засобами мнемотехніки/ Н. В. Григор’єва, Н. В. Савінова. Підготовка руки до письма як пропедевтика дисграфії у дітей із ЗНМ ІІІ рівня/ О. О. Довжанська, Н. В. Савінова. Діагностика артикуляційної диспраксії як сучасна логотехнологія/ Т. С. Карпова, О. С. Заїка. Формування трудових умінь і навичок у контексті мовленнєвого розвитку дітей із ТПМ/ А. А. Кириченко, Н. В. Савінова. Передумови формування самооцінки в дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Козинець, І. В. Пилипчук. Корекційно-розвиткові технології в роботі з дітьми з диспраксією/ О. Коломійчук, Т. Затока. Корекція вимовних передньоязикових приголосних звуків в процесі продуктивної діяльності у дітей середнього дошкільного віку/ М. О. Михайляк, Н. В. Савінова. Особливості розвитку уваги молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення/ Т. О. Москалик, Н. Г. Пахомова. Виховання культури поведінки у дітей з порушенням мовлення/ Е. Ю. Невальона, Н. В. Савінова. Пропедевтика дислексії у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня/ Я. І. Ніколаєнко, Н. В. Савінова. Особливості засвоєння просторових характеристик учнями початкових класів з особливими освітніми потребами/ І. М. Омельянович. Теоретична складова педагогічного супроводу батьків дітей з ООП/ К. В. Петракіна, Н. В. Савінова. Дослідження диференціації приголосних звуків раннього онтогенезу у дошкільників із ТПМ засобом комп’ютерних технологій у дослідженнях науковців/ К. О. Польова, Н. В. Савінова. Актуальні питання діагностики сенсорної алалії та первинних порушень когнітивного розвитку/ С. Д. Притиковська, С. А Савченко. Вивчення засобів оптимізації розвитку старших дошкільників з розладами аутистичного розвитку/ О. І. Проскурняк. Корекція оптичної дисграфії в учнів 1 класу із дислалією/ Д. Б. Рибаченко, Н. В. Савінова. Формування умінь і навичок розповідання з власного досвіду у дітей старшого дошкільного віку з розладом аутистичного спектру/ Н. А. Сайдалімова. Теоретичні основи формування умінь та навичок описового мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня/ Є. А. Самойлова, Н. В. Савінова. Сенсорне виховання дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ І рівня/ І. М. Синякова, Н. В. Савінова. Корекція звуковимови дітей з дислалією засобами логоритміки/ А. В. Сорочан, Н. В. Савінова. Формування культури поведінки у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня/ Н. Е. Стрельцова, Н. В. Савінова. Формування плавності мовлення у дітей молодшого шкільного віку із заїканням у продуктивній діяльності/ Л. В. Тидень. Імітаційно-рольове моделювання як засіб формування життєвої компетентності дітей із тяжкими порушеннями мовлення/ О. А. Тельна. Формування нормативної звуковимови свистячих приголосних у дошкільників із ФФН в театралізованій діяльності/ О. І. Чурай, Н. В. Савінова. Формування комунікативних взаємодій дошкільників із заїканням на логокорекційних заняттях 5-6 років/ Ю. Ю. Юзефович, Н. В. Савінова. Психологічна готовність педагога до роботи в інклюзивному освітньому просторі/ В. В. Воробйова, Д. О. Тригуб, С. В. Карсканова. Деонтологічні аспекти психолого-педагогічного супроводу дитини із заїканням/ В. І. Галущенко, Н. В. Чудіна. Казка як засіб формування навички переказу у дітей п’ятого року життя із ЗНМ ІІІ рівня/ А. І. Герасимик, М. І. Берегова. Правила попередження педагогічних конфліктів/ Н. О. Дроздова, І. В. Середа. Використання наочності у процесі розвитку мовлення дітей з особливими освітніми потребами/ О. І. Жданова, М. І. Берегова. Poль дидaктичниx iгop в кopeкцiйнiй poбoтi з дітьми-логопатами/ А. С. Іванченко, М. І. Берегова. Педагогічний такт як вияв професійної майстерності/ П. О. Комар, І. В. Середа. Ораторська майстерність спеціального педагога як умова професійної діяльності/ К. О. Кузьміна, І. В. Середа. Педагогічний такт у роботі спеціального педагога/ К. О. Кузьміна, Н. В. Стельмах. Застосування інноваційних технологій у розвитку зв'язного мовлення молодших школярів/ Ю. О. Кулакова, М. І. Берегова. Особливості деонтологічної культури спеціального педагога/ К. М. Кутержинська, Н. В. Савінова. Тактовність педагога як запорука успіху в педагогічній діяльності/ О. І. Мазунова, Н. В. Стельмах. Тактовність педагога як запорука успіху в педагогічній діяльності/ В. А. Макаренко, І. В. Середа. Відповідальність педагога як категорія педагогічної деонтології/ В. А. Макаренко, І. В. Середа. Гра як метод навчання у спеціальній педагогіці/ А. М. Малімон, І. В. Середа. Дидактичні ігри як ефективний засіб формування мовлення у дошкільників/ Д. Д. Моісеєнко, М. І. Берегова. Професійна компетентність педагога спеціальної освіти/ А. Ю. Нікора, І. В. Середа. Формування педагогічного авторитету та керуючої позиції в ДНЗ/ С. М. Осіпова. Педагогічна майстерність педагога/ Ю. П. Семенів, Н. В. Стельмах. Розвиток мовлення дитини засобами дитячої літератури/ А. О. Скрипець, І. В. Середа. Відповідальність педагога як категорія педагогічної деонтології/ Т. О. Строкоус, Н. В. Стельмах. Компетентнісні виміри професійного становлення в умовах соціальної згуртованості в освіті/ Д. М. Супрун. Педагогічний такт як особливість професії вчителя/ Д. М. Терещенко, І. В. Середа. Уміння розв’язувати педагогічні ситуації як важлива складова педагогічної майстерності/ Д. М. Терещенко, Н. В. Стельмах. Культура поведінки педагога/ Д. О. Тригуб, Н. В. Стельмах. Дитячий фольклор як засіб розвитку мовлення дітей/ Д. Р. Тріпадуш, І. В. Середа. Вплив методів арт-терапії на дітей із ЗПР/ В. В. Устіченко, І. В. Середа. Методика розвитку та корекції мовлення у дітей дошкільного віку з дислалією/ Н. Ю. Федорчук, М. І. Берегова.
Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, педагогічної деонтології як проблеми спеціальної педагогіки. Автори діляться питаннями застосування засобів комп’ютерних технологій в логопедичній практиці.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського