Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/Ц 11
Назва : Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції (25 лютого 2022 року) : збірник тез
Вихідні дані : Кропивницький: ЦДПУ, 2022
Кільк.характеристики :209 с
Колективи : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум, Вища лінгвістична школа (Ченстохова), Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience, Креативна школа університету Райєрсон (Торонто), Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі, Бухарський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія-- Розвиток особистості
Зміст : Перспективи реалізації холістичного підходу в глибинному пізнанні психіки/ Т. Яценко [и др.]. Герменевтика особистості в контексті духовної парадигми психології/ О. Климишин. Застосування методу аутогенного тренування у психологічній допомозі особистості в кризових ситуаціях/ В. Шебанова. Соціально-психологічні особливості формування цілісності особистості засобами гіпнотерапії/ Є. Гейко. Арт-терапевтичні методи вивчення людської екзистенції/ О. Паркулаб. Секція 1. Ґенеза розвитку психологічних теорій особистості ; Вчинок як осередок психічного у системі наукових поглядів І. О. Сікорський/ О. Мазяр. Генеза уявлень особистості про справедливість/ Л. Клочек. Особливості динаміки ідентичності особистості в умовах сучасної соціокультурної системи/ В. Москаленко. Початки української етнопсихології: романтизм Миколи Костомарова/ К. Мельничук. Секція 2. Холістичний підхід у психології: пріоритетні напрямки досліджень цілісності особистості ; Архаїчна та онтогенетична сутність домінантної мотивації у глибинному пізнанні/ Л. Галушко. Холістичний підхід у контексті аналізу професійної підготовки майбутніх психологів/ Т. Васецька. Особливості застосування принципу надії у позитивній психотерапії для гармонізації розвитку особистості/ І. Мельничук. Почуття вини суб’єкта як провідний чинник тенденції до самопокарання/ Я. Амурова. Домінуючі стратегії подолання стресу у жінок з порушенням харчової поведінки/ Г. Олішевець. Прояв пралогічного мислення в психомалюнках/ К. Ткаченко. Соціально-психологічні чинники та закономірності формування і розвитку особистості в онтогенезі ; Психологічні засади роботи вчителя з новачком у класі/ Л. Бутузова, Я. Гунько. Особливості професійного самовизначення студентів педагогічного вишу в умовах сьогодення/ З. Ржевська-Штефан. Формування образу світу особистості в умовах цифровізації суспільства/ О. Міненко. Психологічні особливості гендерного сприйняття зовнішності у підлітковому віці/ І. Мамчур. Соціально-психологічні аспекти формування етнонаціональної самосвідомості українців другої половини ХІХ-початку ХХ ст./ О. Мартинюк. Кореляційне аналізування особливостей взаємин первістка із членами нуклеарної сім’ї/ Г. Крупник. Віктимологічні особливості неповнолітніх/ А. Горобець. Огляд клініко-психолого-педагогічних уявлень щодо дітей із порушеннями психічного розвитку/ Ю. Тодосійчук. Психологічні особливості розвитку самоактуалізації особистості на різних етапах онтогенезу/ О. Кудрявцева. Дотримання психологічних принципів в каністерапевтичній практиці як основа цілісності 6 психологічної допомоги особам похилого віку в умовах геріатричного пансіонату/ Я. Петінов. Секція 4. Аспекти психологічної допомоги особистості в кризових ситуаціях ; Ментальна репрезентація психологічної проблеми особистості/ Г. Горська. Психологічне насильство: поняття, алгоритм виникнення, допомога/ І. Радул. Психологічна допомога родинам учасників бойових дій/ О. Педченко. Проблема демотивації педагогів в умовах пандемії COVID-19/ Т. Дзюба. Психологічна допомога підліткам з суіцидальною поведінкою/ І. Сірик. Ефективні методи подолання аерофобії: терапія, експозиція віртуальної реальності, гіпноз, НЛП, КПТ, медикаментозне лікування, особистісно-орієнтований підхід/ С. Радул. Можливості психокорекції та психотерапії у зниженні рівня емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Цумарєва. Бесіда як основний засіб спілкування практичного психолога з клієнтом/ М. Черкасов. Особливості психологічної допомоги особистості в кризових станах/ Ю. Дем’янчук. Секція 5. Саморозвиток і самореалізація особистості у процесі життєдіяльності ; Психологічні особливості особистості державного службовця/ Ю. Біла-Тюріна. Саморозвиток інженера на початковому етапі професійної діяльності/ С. Войтків. Формування асертивності як умови ефективної самореалізації в юнацькому віці/ С. Мельничук. Саморозвиток студентської молоді шляхом актуалізації внутрішньої мотивації до навчання/ А. Зозуля, Ю. Німчук. Творча особистість та її особливості/ Л. Скальська, В. Горбачов. Поняття та специфіка соціально-психологічного тренінгу/ О. Нікодон. Чоловіча та жіноча логіка з точки зору філософсько-психологічних доктрин/ Д. Рукіна. The psychology behind emerging markets: strategies, appetites, trumps/ A. Blyznyukov. Особливості формування саморегуляції та вплив життєстійкості на подолання складних життєвих ситуацій працівниками правоохоронних органів як чинники їхнього професійного становлення/ Є. Гейко, В. Мошняга. Секція 6. Психологічне забезпечення інноваційних технологій в освіті ; Improving relevance of teaching and learning in higher education institutions as a current issue of psychological science and practice/ O. Blyzniukova. Вплив соціокультурних чинників на формування та розвиток творчої особистості/ І. Поклад. Можливості арттерапії для розвитку педагогіки партнерства/ О. Молчанова. Психологічна мотивація майбутніх педагогів-логопедів до професійної діяльності/ Л. Котлова, О. Желтова. Врахування психофізіологічних особливостей сприйняття інформації користувачами при розробці інтерфейсів веб продуктів/ О. Присяжнюк. Діалогічна взаємодія як ефективна інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх психологів/ Л. Калашникова. Використання набору з шести цеглинок LEGO для реалізації підходу "Навчання через гру"/ О. Мудрик.
Анотація: У збірці представлені тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції «Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики». Висвітлюються актуальні проблеми теорії, методики та практики психології становлення особистості в сучасному суспільстві.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Утримувачі документа:
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Дод.точки доступу:
Клочек, Л. В. \редактор.\
Гейко, Є. В. \редактор.\
Митник, О.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум
Вища лінгвістична школа (Ченстохова)
Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience
Креативна школа університету Райєрсон (Торонто)
Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі
Бухарський державний університет