Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76:616.89/С 91-671257319
Автор(и) : Сухіна І., Риндер І., Скрипник Т.
Назва : Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Київ; Чернівці: Букрек, 2017
Кільк.характеристики :197 on-line
Колективи : Національна академія педагогіічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 183-197. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-399-930-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.922.76:616.896(075) + 616.896(075)
Предметні рубрики: Психологія-- Інклюзивна освіта
Анотація: Посібник присвячено вирішенню питання ранньої психологічної допомоги дітям з розладами аутистичного спектра. У ньому обгрунтовано актуальність даної проблематики, проаналізовано досвід становлення системи раннього втручання в інших країнах, а також вітчизняний. Окреслено психологічні собливості дітей раннього віку з аутизмом та намічено шляхи допомоги. Розглянуто вплив родини на виховання дитини раннього віку з аутизмом. Запропоновано психологічну модель раннього втручання для дітей з аутизмом. Наведено стандарти надання ранньої допомоги дітям раннього віку з розладами аутистичного спектра. Посібник стане у нагоді фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)

Дод.точки доступу:
Риндер, І.
Скрипник, Т.
Національна академія педагогіічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки