Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 159.922.76:616.89/С 91-671257319 Автор(и) : Сухіна І., Риндер І., Скрипник Т. Назва : Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : посібник Вихідні дані : Київ; Чернівці: Букрек, 2017 Кільк.характеристики :197 on-line Колективи : Національна академія педагогіічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Бібліогр.: с. 183-197. - Назва з титул. екрана ISBN, Ціна 978-966-399-930-2: Б.ц. ДРНТІ : 15.81 УДК : 159.922.76:616.896(075) + 616.896(075) Предметні рубрики: Психологія-- Інклюзивна освіта Анотація: Посібник присвячено вирішенню питання ранньої психологічної допомоги дітям з розладами аутистичного спектра. У ньому обгрунтовано актуальність даної проблематики, проаналізовано досвід становлення системи раннього втручання в інших країнах, а також вітчизняний. Окреслено психологічні собливості дітей раннього віку з аутизмом та намічено шляхи допомоги. Розглянуто вплив родини на виховання дитини раннього віку з аутизмом. Запропоновано психологічну модель раннього втручання для дітей з аутизмом. Наведено стандарти надання ранньої допомоги дітям раннього віку з розладами аутистичного спектра. Посібник стане у нагоді фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам. Примірники :Online(1) Вільні : Online(1) Дод.точки доступу: Риндер, І. Скрипник, Т. Національна академія педагогіічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки |