Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264/С 91
Назва : Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції
Вихідні дані : Миколаїв: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2022
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264
Предметні рубрики: Логопедія-- Інноваційні технології
Зміст : Теоретичний огляд проблеми дискалькулії/ Н. М. Антонова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. Диференціальна діагностика акустико-гностичної та акустико-мнестичної афазії/ А. В. Віркієвська, М. І. Берегова. Су-Джок терапія в розвитку мовлення дитини/ В. В. Воробйова, Д. О. Тригуб, С. В. Карсканова. Організаційні умови дистанційного логопедичного супроводу дітей-білінгвів із ТПМ/ К. О. Гавриш, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. Розвиток фонемного синтезу у дошкільників/ А. І. Герасимик, М. І. Берегова. Профілактика голосових порушень у дорослих/ А. С. Голубцова, М. І. Берегова. Особливості голосової функції у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією/ Л. Р. Данієлян, М. І. Берегова. Теоретичний аспект формування навичок поскладового читання у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями/ І. С. Добрянська, Н. В. Савінова. Поняття «мовленнєвої готовності» дітей до школи/ Т. В. Єлаш, М. І. Берегова. Вивчення лексичної та граматичної компетентності дітей старшого дошкільного віку/ І. А. Закусілова, М. І. Берегова. Профілактика голосових розладів у дітей/ А. С. Іванченко, М. І. Берегова. Методика логопедичної роботи на ранньому етапі відновлення при афазії/ Д. В. Каліновська, В. А. Кисличенко. Формування навичок словозміни у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня/ Д. О. Ковалевська, М. І. Берегова. Формування графо-моторних навичок у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня/ К. Д. Кошлак, М. І. Берегова. Профілактика голосових розладів у підлітків/ Т. В. Крамаренко, В. А. Кисличенко. Сутність та особливості дизартрії у дітей старшого дошкільного віку/ М. А. Кудря, М. І. Берегова. Профілактика порушень письма і читання у старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення ІІІ рівня/ Т. В. Лаврівська, М. І. Берегова. Корекція порушень фонематичних процесів у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією/ В. В. Лопатнюк, М. І. Берегова. Діагностика апраксичних розладів при аферентній моторній афазії/ С. В. Лунько, М. І. Берегова. Особливості оптичної дисграфії у молодших школярів з дизартрією/ А. О. Мельник, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. Корекція звуковимови у молодших школярів в умовах дистанційного навчання карантинного періоду через захворювання на COVID-19/ В. Ф. Мєсяц, Н. В. Савінова. Вплив музики на м’язову систему та мовленнєве дихання/ В. Ю. Наймушина, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. Теоретико-методологічні основи формування навичок декодування зовнішньої інтенції у дітей з тяжкими порушеннями мовлення/ А. Ю. Нездатна, Н. В. Савінова. Особливості графо-моторних навичок у дітей з кірковою дизартрією/ С. С. Однорога, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Застосування технічних засобів в системі корекційної роботи з подолання заїкання у дітей шостого року життя/ Г. Р. Озерова, М. І. Берегова. Симптоматика і механізми виникнення афазії/ К. О. Опеньчук, М. І. Берегова. Відновлення письма і читання при акустикогностичній сенсорній афазії/ К. С. Пітінова, М. І. Берегова. Особливості формування санітарно-гігієнічних навичок у дітей з ООП/ В. І. Пташкіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Профілактика заїкання в дошкільному віці/ Вікторія Ігорівна Половка, Марія Ігорівна Берегова. Загальні засади організації допомоги батькам дітей з РАС/ І. В. Расторгуєва, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. Теоретичний аспект використання альтернативних технологій як засобу формування комунікативних умінь у дітей з раннім дитячим аутизмом/ К. В. Регеда, Н. В. Савінова. Комплексна система вправ, що спрямована на корекцію артикуляційно-моторної пластичності у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією/ М. С. Романенко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Напрямки логокорекційної роботи з дітьми із дитячим церебральним паралічем/ А. Є. Рябоконь, Н. В. Савінова, В. А. Кисличенко. Особливості формування просодичних компонентів мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією/ А. А. Скиба, М. І. Берегова. Комунікативні бар’єри дітей з моторною алалією в умовах дистанційних корекційно-розвиткових занять/ О. О. Скороход, Н. В. Савінова. Розвиток мовленнєвого дихання у дітей дошкільного віку 5 року життя із заїканням/ А. К. Слащова, М. І. Берегова. Теоретичний аспект формування санітарно-гігієнічних навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями/ С. О. Ставніченко, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Вербальний супровід опису продуктивних дій на уроках праці з дітьми з інтелектуальними порушеннями/ В. М. Старєнкова, Н. В. Савінова, О. Г. Білюк. Характеристика творчого зв’язного висловлювання дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня/ Ю. В. Тіхон, М. І. Берегова. Сутність поняття «профорієнтаційна діяльність» з дітьми із особливими освітніми потребами/ О. М. Тимчук, Н. В. Савінова, М. І. Берегова. Особливості немовленнєвих порушень у дітей середнього дошкільного віку при дизартрії/ В. Г. Удовенко, М. І. Берегова. Методика розвитку та корекції мовлення у дітей дошкільного віку з дислалією/ Н. Ю. Федорчук, О. Г. Білюк. Діагностика порушень звуковимови у дітей дошкільного віку з дислалією і стертою дизартрією/ А. С. Федякіна, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Формування санітарно-гігієнічних умінь та навичок у дітей із сенсорними порушеннями в епiдемiчно-ускладнених умовах в інклюзивному середовищі/ Л. Є. Храпова, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Застосування дидактичних ігор та вправ у формуванні мовленнєвої та комунікативної компетентності дітей з ТПМ/ О. О. Черкас, В. І. Галущенко. Особливості розвитку інтонаційної складової мовленнєвої діяльності у дошкільників/ Н. В. Шамров, М. І. Берегова. Методика формування звуковимови у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією/ І. В. Шевчук, Н. В. Савінова, Д. М. Борулько. Продуктивна діяльність у дистанційній логопедичній практиці/ Златослава Миколаївна Шиманець, Наталія Володимирівна Савінова. Психолого-педагогічна характеристика та особливості просодичних компонентів у старших дошкільнят з дизартрією/ Ю. Ю. Яницька, М. І. Берегова.
Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, застосування технічних засобів в системі корекційної роботи, теоретичних та практичних аспектів формування життєво важливих навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського