М 64 Миронова, Світлана Петрівна. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. П. Миронова ; Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Астон, 2020. - 177 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 132-138. - Іменний покажчик: с. 142-143. - Предм. покажчик: с. 139-141. - ISBN 978-966-308-801-3 : Б. ц.
Рубрики: Педагогіка--Почакова школа--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): партнерство -- психолого-педагогічний супровід -- співпраця з батьками -- індивідуальний підхід -- корекційно-розвитковий компонент -- оцінювання навчальних досягнень Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває підходи Нової української школи до організації освітнього процесу в інклюзивних класах. У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової Нової української школи; практичні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі; питання змістового та методичного забезпечення інклюзивного навчання в початковій школі. Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua Утримувачі документа: Інститут модернізації змісту освіти Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України Інститут модернізації змісту освіти Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |