159.922
   П 86


   
    Психологічна діагностика мотивації особистості до навчання в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка ; за ред. Н. В. Пророк. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 218 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-323-9 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія розвитку--Монографії

   Психологія освіти--Мотивація особистості


Анотація: Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до проблеми мотивації особистості до навчання та її особливості в інформаційному суспільстві, розглянуто сутність і структуру цього психологічного феномена. Представлено результати дослідження особливостей мотивації до навчання сучасних здобувачів освіти та специфіку психологічної діагностики цієї мотивації. Запропоновано систему діагностики мотивації до навчання, яка допоможе отримувати адекватні дані про її стан в учнів закладів загальної середньої освіти і може бути використана для виконання завдань, що постають перед сучасною освітою. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Пророк, Н. В. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)