Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:159.922.76(07/Т 38-425648134
Назва : Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів
Вихідні дані : Чернівці: Технодрук, 2019
Кільк.характеристики :157 с.: іл., табл.
Колективи : Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:159.922.76(072) + 159.922.76(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): показники розвитку--показники адаптації--показники емоційно-вольової сфери--корекційно-розвиткові комплекси--ігрова психотерапія--ігрова психокорекція--психологічна підтримка батьків--психологічна підтримка педагогів
Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Утримувачі документа:
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Дод.точки доступу:
Романовська, Д. Д. \автор-упорядник.\
Мінтняська, Р. І. \автор-упорядник.\
Романовська, Д. Д. \редактор.\
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці)
Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи