Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 376:159.922.76(07/Т 38-425648134 Назва : Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів Вихідні дані : Чернівці: Технодрук, 2019 Кільк.характеристики :157 с.: іл., табл. Колективи : Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Назва з титул. екрана Ціна : Б.ц. ДРНТІ : 14.29 УДК : 376:159.922.76(072) + 159.922.76(072) Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта Ключові слова (''Вільн.індекс.''): показники розвитку--показники адаптації--показники емоційно-вольової сфери--корекційно-розвиткові комплекси--ігрова психотерапія--ігрова психокорекція--психологічна підтримка батьків--психологічна підтримка педагогів Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби. Примірники :Online(1) Вільні : Online(1) Утримувачі документа: Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Дод.точки доступу: Романовська, Д. Д. \автор-упорядник.\ Мінтняська, Р. І. \автор-упорядник.\ Романовська, Д. Д. \редактор.\ Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці) Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи |