Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 376-056.3(075.8)/К 66 Автор(и) : Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В., Бобренко І. В., Мякушко О. І., Сухіна І. В., Трикоз С. В. Назва : Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник Вихідні дані : Київ: ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2020 Кільк.характеристики :558 с Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол № 11 від 24 грудня 2020 р.) Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Бібліогр.: с. 482-487. - Назва з титул. екрана Ціна : Б.ц. ДРНТІ : 14.29 УДК : 376-056.3(075.8) Предметні рубрики: Педагогіка-- Корекційна освіта Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання грамоти--математичні уявлення--ознайомлення з довкіллям--адаптивна фізична культура--мистецтво--сенсорний розвиток--розвиток мовлення--альтернативна комунікація--соціальна адаптація--ритміка--статеве виховання--психологічний супровід Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості навчання та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з комплексними порушеннями у освітньому просторі: питання організаційно-методичного забезпечення, інноваційні педагогічні технології та рекомендації стосовно їх впрвадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених питанням навчання і виховання учнів, змісту та організації психолого-педагогічного супроводу школярів із комплексними порушеннями. Представлені матеріали базуються на компетентнісному та особистісноорієнтованому підходах до дитини, враховуючи провідні види діяльності на основі удосконалення пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, психомоторної, особистісної сфер розвитку дитини. Примірники :Online(1) Вільні : Online(1) Утримувачі документа: Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України Дод.точки доступу: Чеботарьова, О. В. Блеч, Г. О. Гладченко, І. В. Бобренко, І. В. Мякушко, О. І. Сухіна, І. В. Трикоз, С. В. Чеботарьова, О. В. \редактор.\ Мякушко, О. І. \редактор.\ Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол № 11 від 24 грудня 2020 р.) |