Онищук, Л. Теоретико-методологічні засади прогнозування розвитку загальної середньої освіти / Л. Онищук> // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 138-144, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.138144 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х Кл.слова (ненормовані): прогнозування -- загальна середня освіта Анотація: У статті на основі аналізу системи засобів наукового пізнання та критичного осмислення особливостей педагогічного прогнозування як специфічного різновиду наукового дослідження і форми конкретизації наукового передбачення висвітлено результати систематизації знань педагогічної прогностики; у форматі дослідження науково інтерпретовано опрацьовані ідеї, теорії, положення, закономірності і принципи, що відображають особливості об’єкта і предмета дослідження. Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |