Головатенко, Тетяна .
    Тенденції підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого навчання: досвід розвинених країн / Т. Головатенко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 42-54, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.4 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
компаративістика -- освітня програма -- підготовка вчителів -- тенденція -- інформоване навчання
Анотація: Стаття присвячена компаративному дослідженню особливостей підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого підходу. Актуальність теми зумовлена протиріччям між соціальним запитом на підготовку майбутніх учителів до роботи із дітьми, які зазнали травми, та розробкою таких програм українськими закладами вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)