Соколова, Ірина.
    Наукові підходи до проведення компаративних досліджень в освіті [Електронний ресурс] / І. Соколова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 23-29, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.2329. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- компаративне дослідження -- компаративний аналіз
Анотація: У статті представлено характеристику компаративного дослідження; обґрунтовано сукупність наукових підходів до проведення компаративного педагогічного дослідження, необхідних для осмислення категорій і обґрунтування явищ і процесів, які відбуваються в освітніх системах різних країн; розкрито особливості реалізації базових, парадигмальних і інструментальних підходів у площині дослідження проблем вищої освіти з урахуванням визначених функцій – гносеологічної, оцінювальної, функціонально-технологічної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)