Ющак, Криштоф.
    Чи потрібно глибше досліджувати проблему психічного виснаження вчителів? [Електронний ресурс] / К. Ющак // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2014. - № 3. - С. 126-130, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.126130. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
стрес -- деперсоналізація -- виснаження
Анотація: рофесійне виснаження все більше й більше спостерігається серед працівників сучасних шкіл. За останні роки з’явилось багато публікацій, в яких чітко вказується на наявність цієї проблеми серед польських учителів. Ця ситуація тривожить, оскільки синдром професійного виснаження несе негативний вплив не лише на самого учителя, але й на людей, з якими він знаходиться у контакті на роботі та у особистому житті. Тому, аналіз цього багатогранного явища, якому присвячене дане дослідження, є цілком обґрунтованим.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (11.06.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (29.11.2023р. Прим. 2 (кол. Огнев’юк) - Б.ц.) (вільний)