Бондаренко, Лариса. Принципи та форми розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності / Л. Бондаренко, О. Майсак> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2022. - № 7. - С. 63-69, DOI 10.28925/2518-766X.2022.710 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): адаптація -- соціальна адаптація Анотація: У статті на основі аналізу наукових джерел подано сутнісну характеристику основних понять дослідження. Обґрунтовано доцільність використання засобів музично-театральної діяльності у розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл. Наголошено, що потужним засобом оптимізації процесу соціальної адаптації дітей є мистецтво, яке вважається одним із найефективніших способів інтеріоризації суспільного досвіду, цінностей тощо. Завдяки мистецькій, зокрема музично-театральній, діяльності створюється умовна реальність, в якій учень вчиться розпізнавати й задовольняти свої потреби, збагачувати свої інтереси, визначати загальну траєкторію свого життєвого шляху, набуває досвіду соціальної комунікації у рамках навчання. Авторами запропоновано форми та методи розвитку навичок соціальної адаптації учнів дитячих музичних шкіл засобами музично-театральної діяльності. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Майсак, Олександра Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3) |