Бацуровська, І. В.
    Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів [Електронний ресурс] / І. В. Бацуровська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 3. - С. 108-120, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.10820. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
масові відкриті дистанційні курси -- біхевіористський підхід -- конективістський підхід -- переваги масових відкритих дистанційних курсів -- недоліки масових відкритих дистанційних курсів
Анотація: В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістського підходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)