Моляка, Інна.
    Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики [Електронний ресурс] / І. Моляка. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 117-131, DOI 10.28925/2312-5829.2023.38 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
мовна компетентність -- фонетична компетентність -- фонетичні знання -- фонетичні вміння -- фонетичні навички
Анотація: Сучасна парадигма мовної підготовки майбутніх учителів початкової школи орієнтується на впровадження компетентнісного підходу до навчання здобувачів початкової освіти, який є ключовим елементом Нової української школи. Ця парадигма враховує кардинальні зміни й повсякденні виклики, з якими стикаються сучасні вчителі, та відзначається високою якістю, різноаспектністю й гнучкістю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)