Воротникова, Ірина .
    Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні [Електронний ресурс] / І. Воротникова. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 4(43). - С. 7-20, DOI 10.28925/2312-5829.2023.41 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- професійний розвиток -- підвищення кваліфікації -- STEM -- природничо-математична освіта
Анотація: Стаття висвітлює можливості і особливості професійного розвитку вчителів математики і природничих наук в умовах війни в Україні. Дослідження базується на аналізі результатів опитування більше ніж 200 вчителів міста Києва щодо забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни. Результати дослідження окреслюють напрями професійного розвитку вчителів природничої, математичної галузей: запровадження STEM, психологічна підтримка учасників освітнього процесу, використання цифрових та дистанційних технологій навчання, теми з безпеки життєдіяльності, інклюзії, методики викладання в НУШ, в тому числі використання формувального оцінювання, виконання Державного стандарту базової середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)