Майєр, Н. Професійно орієнтована рольова гра у формуванні методичних умінь майбутніх викладачів французької мови [Електронний ресурс] / Н. Майєр. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1/2. - С. 61-65, DOI 10.28925/1609-8595.2017(1-2)6165. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): викладач -- методична компетентність -- професійно орієнтована -- методичні вміння -- рольова гра -- французька мова Анотація: У статті обґрунтовано необхідність моделювання ситуацій професійно-методичної діяльності викладача для формування й розвитку у студентів магістратури методичних умінь на основні набутих методичних знань. Витлумачено поняття професійно орієнтованої рольової гри як методичного прийому для оволодіння методичними вміннями, охарактеризовано її зміст і етапи (підготовчий, етап проведення, контрольнорефлексивний етап), конкретизовано об’єкти контролю у процесі її реалізації й обґрунтовано критерії оцінювання методичних умінь майбутніх викладачів французької мови, визначено чинники, що сприяють підвищенню ефективності перебігу й результатів професійно орієнтованої рольової гри. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |