Mospan, N.
    Teaching emotional english intonation [Електронний ресурс] / N. Mospan. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 2. - P45-51, DOI 10.28925/1609-8595.2022.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
відеокурси -- англійська інтонація -- емоційна інтонація -- відео -- навчання
Анотація: Дослідження зосереджено на навчанні емоційної англійської інтонації за допомогою відео, оскільки це питання не достатньо представлено в науковій літературі. Стаття наводить практичний підхід до навчання англійської інтонації за допомогою засобів ІКТ, підтверджений експериментально та на практиці під час викладання курсу «Фонетика англійської мови» в університеті. Стаття написана на основі дисертації автора «Навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відео» (2009). Висвітлюючи лінгвопсихологічні особливості емоційного інтонування, такий підхід до навчання інтонації забезпечує рівні умови для студентів із зоровим і слуховим типами сприйняття інформації для розпізнавання емоційних інтонаційних моделей у спілкуванні за допомогою навчальних відеокурсів. Поетапне навчання емоційної інтонації ґрунтується на ретельно розроблених вправах. Також наведено приклади вправ з детальним описом діяльності студентів. Після експериментального навчання всі 60 (100%) студентів досягли рівня навченості «досвідчений» і «поглиблений». Дослідження показало, що запропонований метод навчання може призвести до кращого розпізнавання та більш точного використання емоційної інтонації в мовленні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)