Шифр: Н057263/2001/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2001р. Вип. 4
Зміст:
Кремень, Василь. Освіта в Україні: стан і перспективи розвитку / В. Кремень. - С.7-17
Абашкіна, Неллі. Методологія дослідження розвитку професійної освіти в Німеччині / Н. Абашкіна. - С.21-27
Козаков, Віталій. Психолого-педагогічна підготовка в галузевих університетах очима студентів: досвід Київського національного економічного університету / В. Козаков. - С.28-40
Рабош, Ірина. До проблеми формування науково-теоретичних засад гуманітаризації у контексті цілісного розвитку освіти / І. Рабош. - С.41-46
Іванців, Людмила. Термінологія дослідження якості педагогічної інформації: історичний аспект / Л. Іванців. - С.47-54
Чобітько, Микола. Проблема особистісно орієнтованого навчання в професійній підготовці майбутніх учителів / М. Чобітько. - С.55-59
Сущенко, Людмила. Проблеми професійної підготовки фахівців фізичного виховання і спорту у незалежній Україні / Л. Сущенко. - С.60-69
Заскалєта, Світлана. Індивідуалізація навчання студентів на заняттях з іноземної мови / С. Заскалєта. - С.70-74
Лакоза, Наталія. Формування наукових понять з біології в довузівській підготовці школярів / Н. Лакоза. - С.75-81
Ситченко, Анатолій. Психолого-педагогічні аспекти літературного аналізу / А. Ситченко. - С.85-91
Кудикіна, Надія. Психологічне забезпечення педагогічного керівництва ігровою діяльністю молодих школярів / Н. Кудикіна. - С.92-98
Цурканенко, Ірина. Вивчення музичної грамоти у вищих педагогічних закладах освіти / І. Цурканенко. - С.99-104
Новацка, Уршула. Педагогічна практика майбутніх учителів математично-природничого циклу: результати експериментального дослідження / У. Новацка. - С.105-109
Нероба, Єва. Підготовка інженерів-педагогів у Польщі в умовах інтеграції з Європейським Союзом / Є. Нероба. - С.110-118
Лузік, Ельвіра. Системний підхід до формування професійних якостей особистості у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін у технічному університеті / Е. Лузік. - С.121-126
Панченко, Віктор. Принцип екологізації як фактор гармонійного розвитку особистості учня / В. Панченко. - С.127-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Кекух, Лариса. Формування творчої особистості майбутнього вчителя у процесі вивчення математики / Л. Кекух. - С.137-141
Поясюк, Тамара. Творчий розвиток майбутніх фахівців фінансово-економічного профілю у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін / Т. Поясюк. - С.142-146
Цекова, Ярослава. Професійно важливі якості соціальних працівників: аналіз результатів експертного опитування / Я. Цекова. - С.147-153
Прокопова, Олена. Організація самоосвіти вчителя хімії середньої школи / О. Прокопова. - С.154-158
До історії Полтавської трудової колонії ім. М. Горького: час і простір діяльності. - С.161-170
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)