Оцінювання Microsoft Teams як інструменту для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання / О. Г. Глазунова [та ін.]> // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2023. - N 14. - С. 1-11, DOI 10.28925/2414-0325.2023.141 . - ISSN 2414-0325 Кл.слова (ненормовані): інструментальна підтримка -- синхронна взаємодія -- дистанційне навчання -- гібридне навчання Анотація: Після спалаху пандемії 2019 року та початку війни на території країни, заклади освіти перейшли на онлайн-навчання використовуючи інструменти для організації та проведення відеоконференцій, забезпечуючи синхронну та асинхронну взаємодії учасників освітнього процесу. У даній статті пропонуються визначення переваг (організація різних видів навчальної діяльності в онлайн режимі; організація ефективної співпраці; забезпечення доступу до різнотипного навчального контенту; організація рефлексії та оцінювання) та недоліків (нестабільна робота та залежність від доступу до інтернету; незручність користування на мобільних пристроях; потреба у навичках використання інструменту) використання Microsoft Teams для синхронної взаємодії під час дистанційного та гібридного навчання. Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Глазунова, Олена Григорівна Корольчук, Валентина Ігорівна Волошина, Тетяна Володимирівна Саяпіна, Таїсія Петрівна Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |