Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Гриневич, Лілія Назва : Холістичний підхід до моніторингу якості освіти Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2014. - № 3. - С. 70-75. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.7075 (Шифр О168872740/2014/3). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.7075. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2014.3.7075 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана Ключові слова (''Вільн.індекс.''): холістичний підхід--моніторинг якості освіти--форми моніторингу Анотація: У статті досліджено моніторинг якості освіти з позиції холістичного підходу; розглянуто основні сфери функціонування моніторингу якості освіти; виокремлено основні об’єкти освітнього моніторингу; представлено огляд форм моніторингу загальної середньої освіти у відповідності до завдань, об’єктів та джерел даних; підкреслено необхідність інституційного забезпечення цілісності системи моніторингу якості освіти. |