Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 2 Цікаві статті : Альохін М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів/ М. М. Альохін (стр.1-11) Венгловська О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття)/ О. А. Венгловська (стр.12-22) Вербицький В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.)/ В. А. Вербицький (стр.23-38) Галицька М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів/ М. М. Галицька (стр.39-48) Головчук С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій/ С. Ю. Головчук (стр.49-55) Голубенко Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності/ Т. О. Голубенко (стр.56-66) Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови/ Ю. В. Грищук (стр.67-75) Губіна А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії/ А. М. Губіна (стр.76-86) Диба Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології/ Т. Г. Диба (стр.87-100) Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови/ Є. В. Долинський (стр.101-108) Доценко О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей/ О. Л. Доценко (стр.109-116) Іванюк Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти/ Г. І. Іванюк (стр.117-131) Іващук О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle/ О. В. Іващук (стр.132-140) Козир М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології/ М. В. Козир (стр.141-149) Колісник-Гуменюк Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів/ Ю. І. Колісник-Гуменюк (стр.150-158) Куземко Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей/ Л. В. Куземко (стр.159-169) Мілова О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки/ О. Є. Мілова (стр.170-181) Музика О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості/ О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова (стр.182-192) Некрутенко О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями/ О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова (стр.193-204) Нітенко О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету/ О. В. Нітенко (стр.205-216) Павлюк Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки/ Р. О. Павлюк (стр.217-228) Паламарчук Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти/ Л. Б. Паламарчук (стр.229-240) Саврасова-В’юн Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.241-254) Сидорчук М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків/ М. С. Сидорчук (стр.255-263) Теряєва Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики/ Л. А. Теряєва (стр.264-273) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Альохін, М. М. Венгловська, О. А. Вербицький, В. А. Галицька, М. М. Головчук, С. Ю. Голубенко, Т. О. Грищук, Ю. В. Губіна, А. М. Диба, Т. Г. Долинський, Є. В. Доценко, О. Л. Іванюк, Г. І. Іващук, О. В. Козир, М. В. Колісник-Гуменюк, Ю. І. Куземко, Л. В. Мілова, О. Є. Музика, О. О. Некрутенко, О. Б. Нітенко, О. В. Павлюк, Р. О. Паламарчук, Л. Б. Саврасова-В’юн, Т. О. Сидорчук, М. С. Теряєва, Л. А. Лаптінова, Д. Г. Орлова, Ю. В. |