Назва журналу :Освітологічний дискурс -2018р.,N 1/2 Цікаві статті : Огнев’юк В. Український університет у добу експонентного розвитку/ В. Огнев’юк (стр.1-25) Твердохліб Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.)/ Т. Твердохліб (стр.26-37) Зверюк Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття/ Р. Зверюк (стр.38-50) Петрухан-Щербакова Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.)/ Л. Петрухан-Щербакова (стр.51-60) Klajmon-Lech U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled/ U. Klajmon-Lech (стр.61-76) Гурська А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання/ А. Гурська, Н. Кіпіченко (стр.77-86) Гладкова В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти/ В. Гладкова (стр.87-99) Астаф’єва М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії/ М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко (стр.100-115) Скачкова Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби/ Г. Скачкова (стр.116-128) Семенюк А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів/ А. Семенюк (стр.129-140) Кульбашна Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря/ Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова (стр.141-157) Бойчук О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу/ О. Бойчук (стр.158-170) Журавель Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ/ Т. Журавель, Ю. Рогозна (стр.171-187) Грицак Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі/ Н. Грицак (стр.188-199) Братко М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США/ М. Братко (стр.200-218) Батечко Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції/ Н. Батечко, А. Дурдас (стр.219-232) Piechaczek-Ogierman G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth/ G. Piechaczek-Ogierman (стр.233-245) Воронова Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти/ Н. Воронова (стр.246-254) Мережко Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект/ Ю. Мережко, С. Румянцева (стр.255-266) Паламар С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти/ С. Паламар (стр.267-278) Могілевська В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти/ В. Могілевська (стр.279-290) Хома О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ/ О. Хома, О. Ліба (стр.291-302) Кошіль О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти/ О. Кошіль (стр.303-311) Khomik О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions/ О. Khomik, О. Kovalchuk (стр.312-324) Бодненко Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика"/ Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка (стр.325-340) Ветчанін Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти/ Є. Ветчанін (стр.341-352) Білоус В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті/ В. Білоус (стр.353-362) Мосьпан Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union/ Н. Мосьпан (стр.363-373) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Огнев’юк, В. Твердохліб, Т. Зверюк, Р. Петрухан-Щербакова, Л. Klajmon-Lech, U. Гурська, А. Гладкова, В. Астаф’єва, М. Скачкова, Г. Семенюк, А. Кульбашна, Я. Бойчук, О. Журавель, Т. Грицак, Н. Братко, М. Батечко, Н. Piechaczek-Ogierman, G. Воронова, Н. Мережко, Ю. Паламар, С. Могілевська, В. Хома, О. Кошіль, О. Khomik, О. Бодненко, Д. Ветчанін, Є. Білоус, В. Мосьпан, Н. Кіпіченко, Н. Прошкін, В. Ткачук, О. Рогозна, Ю. Дурдас, А. Румянцева, С. Ліба, О. Kovalchuk, О. Глушак, О. Радченко, С. Захарова, В. Семеняка, С. |