Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Козир М. В. Назва : Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології [Електронний ресурс] Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. - № 2(10). - С. 141-149. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2015/2). - ISSN 2312-5829 Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана Ключові слова (''Вільн.індекс.''): властивості інформації --інформація--інформаційна компетентність--інформаційно-нетрадиційна педагогіка--інформологія--педагогічне поле--теорія поля Анотація: У статті висвітлено особливості поняття «інформація» як педагогічної категорії процесу формування інформаційної компетентності. Зроблено спробу обґрунтувати теоретичні засади процесу формування інформаційної компетентності на основі вивчення особливостей поняття «інформація». Вивчено науково-категоріальний апарат інформаційно-нетрадиційної педагогіки як розділу прикладної інформології. |