Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Слюсаревський Н. М.
Назва : Соціокультурний контекст сприйняття студентами цінностей корпоративної культури університету [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 177-187. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.17787 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.17787
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна культура--корпоративні цінності--життєві цінності--лідерство служіння--регресійний аналіз
Анотація: Ґрунтуючись на результатах дослідження «Особливості сприйняття принципів корпоративної культури викладачами та студентами Київського університету імені Бориса Грінченка (КУБГ)» у статті показано необхідність враховувати в педагогічній комунікації життєві цінності (Ш. Шварц) студентської спільноти, що можуть як сприяти, так і перешкоджати успішному засвоєнню цінностей корпоративної культури. В результаті дослідження встановлено, що на засвоєння студентами цінностей корпоративної культури КУБГ життєві цінності доброзичливості, універсалізму та стимуляції впливають позитивно, а гедонізм негативно