Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гурська А., Кіпіченко Н.
Назва : Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2018. - № 1/2. - С. 77-86. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.8510 (Шифр О283150799/2018/1/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.8510
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне навчання; --психологічна готовність учителів--впровадження інклюзивного навчання--причини психологічної неготовності вчителів
Анотація: У статті визначено стан психологічної готовності вчителів початкової школи до впровадження інклюзії у вітчизняну систему освіти. Встановлено причини психологічної неготовності педагогів працювати з дітьми з особливими освітніми потребами (інформаційна необізнаність щодо роботи з особливими дітьми, нерозуміння як і яким чином складати індивідуальні програми для дітей з особливими освітніми потребами й реалізовувати алгоритм її реалізації, страх за збереження життя і здоров’я таких школярів). Розроблено пропозиції щодо підвищення означеної готовності вчителів до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.

Дод.точки доступу:
Кіпіченко, Н.