Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Моркотун С.
Назва : Презентація як засіб лінгвопсихологічного впливу на масову аудиторію [Електронний ресурс]
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - ISSN 2311-259Х (Шифр С325934233/2016/3). - ISSN 2311-259Х
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): презентація--переконання--презентатор--сугестія--масова аудиторія
Анотація: Під час бурхливого розвитку соціальних комунікацій значної ваги набуває майстерність впливати на свідомість і думку широкого кола реципієнтів. Мовна сугестія – явище примусової сили слова, характеризоване використанням у практиці мовленнєвої взаємодії спеціальних мовних маркерів, які покликані впливати на вподобання людини. У статті розглянуто презентацію як засіб сугестії в історичному аспекті. Проведене дослідження дозволило автору запропонувати власне визначення поняття «презентація», обґрунтувати поєднання технік впливу як на свідомість, так і на підсвідомість під час презентації. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути психотехнічного ефекту маніпуляції