Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Воротникова, Ірина Назва : Професійний розвиток вчителів для забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни в Україні [Електронний ресурс] Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 4(43). - С. 7-20. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.41 (Шифр О283150799/2023/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.41 Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані Примітки : Назва з титул. екрана Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі--професійний розвиток--підвищення кваліфікації--stem--природничо-математична освіта Анотація: Стаття висвітлює можливості і особливості професійного розвитку вчителів математики і природничих наук в умовах війни в Україні. Дослідження базується на аналізі результатів опитування більше ніж 200 вчителів міста Києва щодо забезпечення якісної природничо-математичної освіти в умовах війни. Результати дослідження окреслюють напрями професійного розвитку вчителів природничої, математичної галузей: запровадження STEM, психологічна підтримка учасників освітнього процесу, використання цифрових та дистанційних технологій навчання, теми з безпеки життєдіяльності, інклюзії, методики викладання в НУШ, в тому числі використання формувального оцінювання, виконання Державного стандарту базової середньої освіти. |