Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сліпчук В.
Назва : Формування комунікативних компетентностей іноземних студентів у закладах вищої медичної освіти України
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 52-57. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5257 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.5257
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--комунікативні компетентності--вища медична освіта--навички спілкування
Анотація: У статті визначено напрями розвитку професійних навичок спілкування студентів вищої медичної освіти у процесі навчання у вищих медичних навчальних закладах України. Показано, що загальною тенденцією є покращення парадигми набору іноземних абітурієнтів та забезпечення якості надання освітніх послуг, щоб протистояти конкуренції з Китаєм, Південною Кореєю, Польщею та іншими країнами. Визначено, що модель медичної освіти у США впроваджена у вітчизняних вищих медичних навчальних закладах, що передбачає співпрацю з лікарнями, де студенти можуть безпосередньо навчатися «біля пацієнта»; збільшення списку клінічних баз даних, що дозволяє охопити декілька спеціальностей. Враховуючи особливості професійної освіти майбутніх фахівців у галузі «Здоров’я» у вищих навчальних закладах України, необхідність вдосконалення навчально-виховного процесу шляхом впровадження дисциплін «Комунікативні навички лікарів», «Перша долікарська допомога»,«Етика та деонтологія у фармації», курси на вибір («Психологія спілкування»,«Естетика»,«Етика»). Рівень задоволеності професійною освітою у вищих медичних навчальних закладах визначався на прикладі Національного медичного університету імені Богомольця. Доведено, що головним у процесі професійної освіти фахівців вищих медичних закладів України є: постійне оновлення практичної спрямованості викладання навчальних предметів та факультативних курсів, спрямованих на розвиток професійних комунікативних навичок та професійної культури фахівців у галузі «Здоров’я»; удосконалення навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу; незамінне поєднання теорії з клінічною практикою.