Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коломієць А.
Назва : Феномен якості освіти: доба бароко
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 2. - С. 72-77. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.7277 (Шифр Н057263/2019/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.7277
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): доба бароко--якість освіти--septem artes liberales
Анотація: Стаття місить критичний погляд на якість освіти в Україні в наш час та її феноменальну успішність у добу бароко. Сформульовано основні історичні причини в хибності освітніх підходів індустріальної доби. Феномен якості освіти доби бароко розглянуто з позиції успішності застосування принципів освітньої системи Septem Artes Liberales. Як питомо український історичний приклад обрано академію Петра Могили в XVII–XVIII ст. Вказано на важливість формування спорідненості світоглядних засад у середовищі освіченої аристократії та на проблеми як оцінки якості, так і ступеню відповідності освіти різним суспільним вимогам. Використано українські та іноземні джерела.