Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2018р.,N 5 Цікаві статті : Авраменко У. Модернізація психолого-педагогічної діагностики в умовах інклюзивної освіти/ У. Авраменко (стр.1-9) Антохова А. Електронні підручники: аналіз пропозицій та досвіду впровадження в освітню практику/ А. Антохова (стр.10-22) Bilous V. Methods of determination of the level of formation of critical thinking in kids of elementary school/ V. Bilous (стр.23-28) Буйницька О. Тест з самодіагностики як один із інструментів визначення рівня цифрової компетентності магістра/ О. Буйницька (стр.29-40) Вембер В. Використання екосистеми go-lab для організації дослідницього навчання/ В. Вембер (стр.41-50) Воскобойнікова-Гузєва О. Вебінар як засіб реалізації освітніх проектів громадської організації/ О. Воскобойнікова-Гузєва (стр.51-57) Gladun M. Formation of digital competence of future teachers of elementary school using blended learning and personal learning environment/ M. Gladun, D. Nastas, S. Spivak (стр.58-65) Даниско О. Електронний навчальний курс як засіб ресурсної підтримки професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання/ О. Даниско (стр.66-76) Девін В. Використання програмного комплексу mdsolids у викладанні дисципліни "Механіка матеріалів і конструкцій"/ В. Девін, В. Ткачук, Д. Скоробогатов (стр.77-87) Дудка О. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch/ О. Дудка, О. Власій, Н. Магомета (стр.88-96) Житєньова Н. Потенціал технологій візуалізації в навчанні шкільного курсу математики/ Н. Житєньова, В. Шигимага (стр.97-106) Іващенко М. Swot-аналіз процесу впровадження змішаного навчання в закладах вищої освіти/ М. Іващенко, Т. Бикова (стр.107-115) Кадемія М. Психолого-педагогічні принципи навчання впродовж життя в сучасному суспільстві/ М. Кадемія, А. Кобися, В. Кобися (стр.116-122) Канюка І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності/ І. Канюка, Л. Сердюк (стр.123-132) Koryakin O. Use of multimedia technologies in the process of training of future bachelors of musical art/ O. Koryakin (стр.133-139) Kravchyna T. Types of interactive methods of teaching english for technical students/ T. Kravchyna (стр.140-145) Кулімова Ю. Підготовка майбутніх педагогів до використання фототерапії засобами цифрових технологій/ Ю. Кулімова (стр.146-152) Машкіна І. Закордонний досвід формування магістерських програм з спеціальності "Urban-інформатика"/ І. Машкіна, Т. Носенко (стр.153-159) Морзе Н. Шляхи підвищення мотивації викладачів університетів до розвитку їх цифрової компетентності/ Н. Морзе, С. Василенко, М. Гладун (стр.160-177) Морзе Н. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти/ Н. Морзе, О. Струтинська, М. Умрик (стр.178-187) Osmolyk K. Electronic social art/ K. Osmolyk, J. Toit (стр.188-196) Павлюк Р. Розвиток дослідницької компетеності магістрантів спеціальності "Соціальна робота" у процесі роботи з електронним навчальним курсом "Професійне спілкування іноземною мовою"/ Р. Павлюк (стр.197-209) Тихонова Т. Computational thinking як сучасний освітній тренд/ Т. Тихонова, Г. Кошкіна (стр.210-221) Фамілярська Л. Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти/ Л. Фамілярська (стр.222-231) Folomieieva N. Method of use of technical tools and software in the processes of professional training of future artist-vocalist/ N. Folomieieva (стр.232-239) Цікаві статті : Дод.точки доступу: Авраменко, У. Антохова, А. Bilous, V. Буйницька, О. Вембер, В. Воскобойнікова-Гузєва, О. Gladun, M. Даниско, О. Девін, В. Дудка, О. Житєньова, Н. Іващенко, М. Кадемія, М. Канюка, І. Koryakin, O. Kravchyna, T. Кулімова, Ю. Машкіна, І. Морзе, Н. Osmolyk, K. Павлюк, Р. Тихонова, Т. Фамілярська, Л. Folomieieva, N. Nastas, D. Ткачук, В. Власій, О. Шигимага, В. Бикова, Т. Кобися, А. Сердюк, Л. Носенко, Т. Василенко, С. Струтинська, О. Toit, J. Кошкіна, Г. Spivak, S. Скоробогатов, Д. Магомета, Н. Кобися, В. Гладун, М. Умрик, М. |